AndroidHealthClinic

vraagje bij kuur

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
een maat van me is bezeig met een test e 250 mg/deca kuurtje 200mg
voor 10 weken
de deca zou hij maar 9 weken doen en de test op 10 weken voor de verschillende halfwaarde tijden .

Maar het volgende probleem stelt zich voor hij heeft maar voor 8 weken test e(een keer geklungeld met de spuit en er zat al net iets te weinig in )

HIj heeft wel nog wat sustanon staan:
Zou hij de 2 laatste weken de test e kunnen vervangen door de sustanon ??? (dan wel in 2 keer per week zetten 2x 0,5 ml ivmstabiele bloedwaardes)?

Het blijft toch ook test die sustanon enkel andere esters juist voor de kuur nog iets langer door te trekken

thanks guy's;)

jere zei:
een maat van me is bezeig met een test e 250 mg/deca kuurtje 200mg
voor 10 weken
de deca zou hij maar 9 weken doen en de test op 10 weken voor de verschillende halfwaarde tijden .

Maar het volgende probleem stelt zich voor hij heeft maar voor 8 weken test e(een keer geklungeld met de spuit en er zat al net iets te weinig in )

HIj heeft wel nog wat sustanon staan:
Zou hij de 2 laatste weken de test e kunnen vervangen door de sustanon ??? (dan wel in 2 keer per week zetten 2x 0,5 ml ivmstabiele bloedwaardes)?

Het blijft toch ook test die sustanon enkel andere esters juist voor de kuur nog iets langer door te trekken

thanks guy's;)

geen probleem, gewoon doen.

Tuurlijk krijg je een schommeling in bloedwaardes, maar die twee weken extra test gaat je zeker nog wat extra winst opleveren.

• Topic Starter Topic Starter
ok

ok das al een positieve menig zijn er nog meningen?

Nope, al het nuttige is denk ik wel gezegd!

Terug
Naar boven