AndroidHealthClinic

Vraagje, clen en winny

Waardering
1
Hello,

kan je clen combineren met winny?

Ik ben nieuw in dit soort zaken, ben het ook niet direct van plan maar zie dat beide zaken toch kunnen helpen met cut.
Als je het niet samen zou kunnen nemen, welke is dan het beste volgens jullie?

Graag jullie mening.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Heb je al vaker AAS gebruikt of is dit je eerste keer?
Als beginner lijkt het me niet ideaal om die 2 te stacken..

Het zijn uiteraard 2 verschillende dingen.
Winstrol is niet echt een burner maar zal wel helpen je spiermassa te houden terwijl je onder onderhoud eet, is. Wel toxic voor je lever.
Clenbuterol wel een burner, met ook zo z'n bijwerkingen.

Welke beter is laat ik even aan de expert over.

Laatst bewerkt:
Ben heel benieuwd naar het antwoord was aan het zoeken op internet naar combi van deze 2 en liep tegen deze pagina op. Dus vandaar

Wil je cutten : voeding+cardio en ga je toch 1 van beide nemen doe dan maar clen. Winny krijg je een scherpe harde look van goed voor op het einde van een deca/testo kuur of dergelijks maar ben je snel weer kwijt, maar zeker geen clen en winny samen gaan slikken heel lever toxisch !

succes

Moet je na clen eigenlijk ook nakuren?

clen is niet levertoxisch, beter zwijgen als je niet weet waar je over bezig bent

Dus clen 2 weken op 2 weken af in piramide? En winny max 40 mg ed of wat is het advies.

1e keer kuur om wat vet kwijt te raken iets groter te worden lekkere strakke body voor straks op het strand.

clen is niet levertoxisch, beter zwijgen als je niet weet waar je over bezig bent

"Wat doet Clenbuterol
Het verbetert de ademhaling en werkt spierversterkend. Bovendien kan het ook dopinggebruik maskeren. Het wordt onder meer voorgeschreven tegen astma, maar is als geneesmiddel heel omstreden en niet toegelaten in de VS. Vanwege het feit dat Clenbuterol omstreden is, wordt het bij mensen niet meer zo vaak toegepast. Wel wordt het regelmatig gebruikt bij paarden met astmatische aandoeningen. Overmatig gebruik van Clenbuterol kan gepaard gaan met chronische hoofdpijn, misselijkheid, duizeligheid, angst- en paniekaanvallen, het continu trillen van de spieren (tremor), hartritmestoornissen en krachtigere hartcontracties. Daarnaast is Clenbuterol levertoxisch."

Ok Clen (Bèta-2 agonist) is misschien niet zo levertoxisch als Dianabol maar heeft wel een halfwaardetijd van 35uur dus hoge dosissen worden heel traag afgebroken en hebben toch zware effecten voor het lichaam. Clen werkt in op je autonome zenuwstelsel en is zeker heel slecht voor je hart. En mij lijkt het echt niet slim of Winny & Clen samen te gaan slikken. Zeker als je er weinig van af weet kan clen levensgevaarlijk zijn al genoeg aangetoond bij dieren en ook menselijke dodelijke slachtoffers op korte en lange termijn.

Hij vroeg een mening dan raad ik het af, voor mij part mag jij zoveel pakken als je wil en kijken hoe het uitdraaid ?

succes

"Wat doet Clenbuterol
Het verbetert de ademhaling en werkt spierversterkend. Bovendien kan het ook dopinggebruik maskeren. Het wordt onder meer voorgeschreven tegen astma, maar is als geneesmiddel heel omstreden en niet toegelaten in de VS. Vanwege het feit dat Clenbuterol omstreden is, wordt het bij mensen niet meer zo vaak toegepast. Wel wordt het regelmatig gebruikt bij paarden met astmatische aandoeningen. Overmatig gebruik van Clenbuterol kan gepaard gaan met chronische hoofdpijn, misselijkheid, duizeligheid, angst- en paniekaanvallen, het continu trillen van de spieren (tremor), hartritmestoornissen en krachtigere hartcontracties. Daarnaast is Clenbuterol levertoxisch."

Ok Clen (Bèta-2 agonist) is misschien niet zo levertoxisch als Dianabol maar heeft wel een halfwaardetijd van 35uur dus hoge dosissen worden heel traag afgebroken en hebben toch zware effecten voor het lichaam. Clen werkt in op je autonome zenuwstelsel en is zeker heel slecht voor je hart. En mij lijkt het echt niet slim of Winny & Clen samen te gaan slikken. Zeker als je er weinig van af weet kan clen levensgevaarlijk zijn al genoeg aangetoond bij dieren en ook menselijke dodelijke slachtoffers op korte en lange termijn.

Hij vroeg een mening dan raad ik het af, voor mij part mag jij zoveel pakken als je wil en kijken hoe het uitdraaid ?

succes

Het is simpelweg niet bekend of clen levertoxisch is.

@ Alex: dat stukje tekst wil niets zeggen.

Het is simpelweg niet bekend of clen levertoxisch is.

@ Alex: dat stukje tekst wil niets zeggen.

mja ok misschien heb je gelijk dat het niet echt aangetoond is maar ik denk niet dat het een verstandige combi is winny&clen, of winny of clen met stackers, cardio & dieet lijkt me gewoon verstandiger :)

"Wat doet Clenbuterol
Het verbetert de ademhaling en werkt spierversterkend.

niet in mensen, of toch niet op niet-dodelijke dosissen. En het zal je ademhaling niet verbeteren zolang je brochieen niet dicht zitten;

Bovendien kan het ook dopinggebruik maskeren.

No it can't. Het enige dat het wel zal doen is AS-metabolieten die in vet zijn opgeslagen sneller uit het lichaam zal doen drijven, maar dat doet elke fatburner die werkt. In welke mate, niet geweten.

Het wordt onder meer voorgeschreven tegen astma,

al lange tijd niet meer. Enkel nog voor dieren. Ms dat een of ander obscuur land het nog toelaat ja.

maar is als geneesmiddel heel omstreden en niet toegelaten in de VS. Vanwege het feit dat Clenbuterol omstreden is, wordt het bij mensen niet meer zo vaak toegepast. Wel wordt het regelmatig gebruikt bij paarden met astmatische aandoeningen. Overmatig gebruik van Clenbuterol kan gepaard gaan met chronische hoofdpijn, misselijkheid, duizeligheid, angst- en paniekaanvallen, het continu trillen van de spieren (tremor), hartritmestoornissen en krachtigere hartcontracties. Daarnaast is Clenbuterol levertoxisch."

geen gegevens over levertoxiciteit bij mensen te vinden. In ratten is het zelf tegengesteld, clenbuterol laat toxinen sneller afbreken.

Endotoxin-Induced Liver Damage in Rats Is Minimized by Beta 2-Adrenoceptor Stimulation

Waar heb je dit stukje van? Zo'n anti-as site ws die er geen kaas heeft van gegeten?

Laatst bewerkt:

nou, daar zou ik niet zo zeker van zijn ...

http://www.anthonyroberts.info/2011/02/clenbuterol-is-anabolic-in-humans/

Clenbuterol is anabolic in humans
Clenbuterol was well tolerated and led to a significant increase in both lean mass and the lean/fat ratio.
Maximal strength increased significantly with both clenbuterol (27%) and placebo (14%);
however, endurance and exercise duration decreased after clenbuterol. Prior data support
combining exercise training with clenbuterol to maximize performance, and on-going
studies will evaluate this approach.

Ugh... Anthony Roberts...

Eerste studie staat er duidelijk

However, in terms of absolute strength the differences were not significant between the two groups

Roberts snapt niet wat dit wilt zeggen als niemand anders het hem zegt. Dat wilt zeggen dat je gegevens waardeloos zijn en niet gebruikt kunnen worden om conclusies te trekken.

2de studie gaat over hartpatienten. Daarnaast is de n niet alleen heel klein, maar nergens een P-waarde te vinden. Maw ook geen studie om conclusies uit te trekken. Wat ook duidelijk in het abstract staat.

on-going studies will evaluate this approach

Laatst bewerkt:
Het is een abstract uit een studie kerel ... maakt toch geen reet uit wie het vond

J Heart Lung Transplant. 2008 Apr;27(4):457-61.
Clenbuterol increases lean muscle mass but not endurance in patients with chronic heart failure.

Kamalakkannan G, Petrilli CM, George I, LaManca J, McLaughlin BT, Shane E, Mancini DM, Maybaum S.

Division of Cardiology, Department of Medicine, Montefiore Medical Center, Albert Einstein College of Medicine, Bronx, New York, USA.

Het is een abstract uit een studie kerel ... maakt toch geen reet uit wie het vond

J Heart Lung Transplant. 2008 Apr;27(4):457-61.
Clenbuterol increases lean muscle mass but not endurance in patients with chronic heart failure.

Kamalakkannan G, Petrilli CM, George I, LaManca J, McLaughlin BT, Shane E, Mancini DM, Maybaum S.

Division of Cardiology, Department of Medicine, Montefiore Medical Center, Albert Einstein College of Medicine, Bronx, New York, USA.

Nee inderdaad. Maar conclusies trekken uit studies met statistische resultaten die niet significant zijn doen enkel de statistische leken.

iemand nog advies wil 8 weken gaan voor winny 30mg per dag. wanneer en hoeveel van de clen nemen. Weet dat je heb moet afwissellen en moet opbouwen per dag. Is voor mij mijn 1er keer kuren.

Iemand tips

Terug
Naar boven