Fitness Seller

vraagje hgh

carat9

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
ik zit met een vraagje, eig twee ivm met hgh
is de eerste keer dat ik dit neem, heb er al veel over gelezen en gepraat maar toch heb ik graag even jullie mening,
ik ben nu een goeie 7 weken bezig en zit op ongeveer 5-6iu per dag geno

ik zet nog 7\7 omdat ik las beter zo te beginnen maar begin me toch af te vragen of ik niet beter naar 5/2 of 6/1 zou gaan, is het echt zo dat dit geen verschil maakt of doen meeste mensen dit om geld te besparen???

dan heb ik nog een vraagje
maatjes van me die ook gebruiken of dit wel eens hebben gedaan zeggen bijna allemaal je moet wat rustiger aan doen met dit spul, dat je geen vergroeiingen krijgt enzo... maar ik dacht voor massa, ook al weet ik dat dat nog even duurt eer dit komt, je beter tussen de 5 en de 10iu moet zitten??

alvast bedankt, hoop op wat goeie reacties

gr

Ik ben zelf ook zeer geinteresseerd in HGH.
Alleen voor dikke massa moet je hoog in IU gaan zitten en dat is duur.
En je moet het voor langere tijd nemen.
Ik zat zelf te denken aan 12 maand 8IU (wanneer ik het geld heb)
Zet je er ook slin bij?

• Topic Starter Topic Starter
ik weet dat je het langere tijd moet nemen, dit is ook mn bedoeling, maar wat is nou ideaal voor dikke massa?? 6iu,7,8,9,10???

en dan weet ik nog niet over mn vraag ivm met elke dag injecteren of ik dit zo moet blijven doen

slin zet ik er nog niet bij, ben wel aan het overwegen om er over een tijdje mee te beginnen maar dit is allemaal nog niet zeker

Ik ben zelf ook zeer geinteresseerd in HGH.
Alleen voor dikke massa moet je hoog in IU gaan zitten en dat is duur.
En je moet het voor langere tijd nemen.
Ik zat zelf te denken aan 12 maand 8IU (wanneer ik het geld heb)
Zet je er ook slin bij?

ik zet nog 7\7 omdat ik las beter zo te beginnen maar begin me toch af te vragen of ik niet beter naar 5/2 of 6/1 zou gaan, is het echt zo dat dit geen verschil maakt of doen meeste mensen dit om geld te besparen

meer is beter, deze manier is enkel voor het besparen van geld

ik zet nog 7\7 omdat ik las beter zo te beginnen maar begin me toch af te vragen of ik niet beter naar 5/2 of 6/1 zou gaan, is het echt zo dat dit geen verschil maakt of doen meeste mensen dit om geld te besparen

meer is beter, deze manier is enkel voor het besparen van geld

en wat vind je van het aantal iu`s??
tot hoe hoog zou je het uiteindelijk opvoeren??

7/7 is imo het beste. om massa te bouwen is 4iu genotropin voor mij voldoende als ik het combineer met langwerkende insuline en test/T4.

als je alleen HGH gebruikt voor massa vind ik het zonde juist de synergie in combinatie met een aas cycles heb je top synergie. 4 iu geno 7-7 is zoals hierboven al vermeld voldoende in mijn ogen.

nee maar how how eens even ;)
ik gebruik het wel in combinatie met aas, ben nu net klaar met kickstart diana voor 5 weken en 8 weken test-deca, volg stap is sust-tren en evt oxys en/of drive erbij

maar het ging me gewoon over die hoeveelheden hgh
ben nu omgeschakeld nar 5/2 en zit nu op ongeveer 4,5iu geno per dag, maar ga vanaf volg week overschakelen naar yellow tops, die zal ik iets hoger moeten doseren waarschijnlijk omdat die maar voor 80% zijn vergeleken met genos?? zie ik dit goed??

als je alleen HGH gebruikt voor massa vind ik het zonde juist de synergie in combinatie met een aas cycles heb je top synergie. 4 iu geno 7-7 is zoals hierboven al vermeld voldoende in mijn ogen.

als je echt een mooie massa wilt ,, dan moet je 8 a 10 iu nemen ,,

je denkt WTF dat is veel ,, valt best mee ,, ik zelf zit ook aan de 8 a 10 iu dat is ongeveer 1 flesje per dag ,,

ik heb geen botvergroeiing en ik zie er niet uit als een aap ,,

daarnaast heb ik 12 weken 4 ml tren e en 4 ml test e in de week gezet

ben totaal 17 kg spiermassa bij gekomen ,, en weinig vet

ben nu bezig met een droog massa kuurtje met hgh erbij

als je hgh gebruikt om droog te worden dan moet je 4 a 5 iu nemen ,,

als jullie nog vragen hebben stuur maar een pm ik help je wel verder ,,

grtz

Zit zelf ook op 8IU Green/dag 5/2 en voor massa is dit ideaal!

1000mg Primo ernaast en je bent klaar voor de zomer!

HGH 4 life seeker?

Terug
Naar boven