XXL Nutrition

Stelling Vraagje: invloed AAS bij Virale infectie

Tombie

Advanced Bodybuilder
Waardering
23
Hoi,
Soms worden er cortizonen (cortico steroïden) gebruikt bij zware / speciale virussen, doch is dit iets helemaal anders dan de shizzle waar er in dit forum over gesproken wordt.
Ik vroeg me daarom af wat de invloed van de gebruikelijke steroids (Test, Deca, Tren, Bold, ...) is op "banale" virale infectie (bv: een keelontsteking)

Heeft dit een positieve invloed, dan wel negatieve of helemaal niets?

Iemand die me iets wijzer hierin kan maken?

Grtz,

Ik word iig nooit ziek als ik kuur

Veel gevallen Positief, en daar is ook al heel iets van te vinden op het net, vooral in de US wordt hier rijkelijk mee geexperimenteerd om defensief steroids toe te passen.
Al zullen dokters hier dit mooit en te nimmer toegeven.

Zelf ondervind ik dat doordat mijn CD4 (rode bloed lichaampjes/weerstand tegen infectie en ziekte) cellen omhoog knallen bij extern toe dienen van Test Oral.

Vind het zelf eigenlijk nog verbazend dat het hier in Europa niet, of in iedergeval niet veel meer wordt toegepast bij mensen die zeer zwak zijn bij of na ziekte als herstel of sneller herstel.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dat ik dan toch weer de uitzondering op de regel mag bevestigen (lijk een verkoudheid te hebben opgelopen in m'n eerste week Test-E + Tren-E). :-(
En nee, het is geen Test-flu. Dat verschil voel ik ondertussen wel aan.

Grmbl!

Die cortiso steroiden is een soort ontstekingsremmer heb het voor me longen gehad een keer, en ik ben ook ziek geweest bij een kuur het voelde meer of me weerstand verminderde maar dat kan vast niet.

Hoog test verlaagt toch je weerstand?

Terug
Naar boven