XXL Nutrition

vraagje ivm trenbolone kuur

svennoz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
69kg
Vetpercentage
10%
Ik ben 23jaar, en heb enorm veel problemen om bij te komen, ik meet 1m84 en weeg 72kg, ik had graag van jullie een paar serieuze meningen gekregen over het al dan niet zetten van een kuur (trenbolone/test), ik zou dit graag willen doen zodat ik dan toch al een basis heb waar ik verder op kan bouwen..Ik weet dat het niet slim is om met deze stats te kuren, maar toch ben ik zeer geneigd het te doen. Ik had graag even de grote nadelen/gevaren willen weten over kuren op een relatief mager lichaam..eventueel met een zeer lage dosering?
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik ben 23jaar, en heb enorm veel problemen om bij te komen, ik meet 1m84 en weeg 72kg, ik had graag van jullie een paar serieuze meningen gekregen over het al dan niet zetten van een kuur (trenbolone/test), ik zou dit graag willen doen zodat ik dan toch al een basis heb waar ik verder op kan bouwen..Ik weet dat het niet slim is om met deze stats te kuren, maar toch ben ik zeer geneigd het te doen. Ik had graag even de grote nadelen/gevaren willen weten over kuren op een relatief mager lichaam..
Alvast bedankt!

Je eet niet genoeg, ga gewoon eindelijk eens echt veel eten. Iedereen die ik ken die niet meer aankomt eet niet genoeg, 9 van de 10 denken dat ze veel eten maar blijkt toch tegen te vallen! Eet gewoon zoveel je kan en pak elke maaltijd nog 2 eetlepels pindakaas extra. Wedden dat je groeit!

beste,de basis die je zoekt vind je id voedings sectie zolang dit niet op punt staat heeft het geen zin om te kuren.succes

• Topic Starter Topic Starter
volproppen is de boodschap dus, met een kuur zal ik ook wel zoiezo meer kunnen eten denk ik of niet? Ik wil gewoon weten of een kuur wat effect gaat hebben op mij moest ik het toch doen, of heb je dan meer kans dat je lichaam op een verkeerde manier gaat groeien of vervormen ofzo...

volproppen is de boodschap dus, met een kuur zal ik ook wel zoiezo meer kunnen eten denk ik of niet? Ik wil gewoon weten of een kuur wat effect gaat hebben op mij moest ik het toch doen, of heb je dan meer kans dat je lichaam op een verkeerde manier gaat groeien of vervormen ofzo...

Lees je nog eens goed in over trenbolone. Vele hebben klachten dat de eetlust compleet verdwijnt.

Pot verdorie, je hebt gelijk man. 1 geluk heb ik wel, de vrouwen om mij heen zeiden laatst
dat ze liever met lelijke mannen en homo's omgingen.

Mijn BMI is al te hoog en nu dit nog.....:sad:

Ik ben 23jaar, en heb enorm veel problemen om bij te komen, ik meet 1m84 en weeg 72kg, ik had graag van jullie een paar serieuze meningen gekregen over het al dan niet zetten van een kuur (trenbolone/test), ik zou dit graag willen doen zodat ik dan toch al een basis heb waar ik verder op kan bouwen..Ik weet dat het niet slim is om met deze stats te kuren, maar toch ben ik zeer geneigd het te doen. Ik had graag even de grote nadelen/gevaren willen weten over kuren op een relatief mager lichaam..eventueel met een zeer lage dosering?
Alvast bedankt!

Trenbolone heeft o.a als bijwerking dat het je eetlust remt, psychische problemen kan veroorzaken [rare dromen, flinke zweet angst aanvallen] en je conditie krijgt een opdonder en lang herstel na je kuur.

Tip: het zit em in je voeding je kunt zonder anabolica nog zeker 20kg aankomen.

Succes ;)

Ik ben 23jaar, en heb enorm veel problemen om bij te komen, ik meet 1m84 en weeg 72kg, ik had graag van jullie een paar serieuze meningen gekregen over het al dan niet zetten van een kuur (trenbolone/test) ik zou dit graag willen doen zodat ik dan toch al een basis heb waar ik verder op kan bouwen..Ik weet dat het niet slim is om met deze stats te kuren, maar toch ben ik zeer geneigd het te doen. Ik had graag even de grote nadelen/gevaren willen weten over kuren op een relatief mager lichaam..eventueel met een zeer lage dosering?
Alvast bedankt!

Ik zou met jouw stats nog niet kuren, maar je eerst inlezen op het gebied van voeding, daar zit hoogst waarschijnlijk je probleem.. Je zegt dat je wilt kuren om een basis op te bouwen waar je verder op kunt bouwen, dit zie je verkeerd, het zal juist moeilijker worden om op te bouwen na dat je gekuurd hebt.. Dit kan ik uit eigen ervaring vertellen ;)

Verder zijn de nadelen en gevaren hetzelfde, of je nou groot of klein bent..

Ik zou met jouw stats nog niet kuren, maar je eerst inlezen op het gebied van voeding, daar zit hoogst waarschijnlijk je probleem.. Je zegt dat je wilt kuren om een basis op te bouwen waar je verder op kunt bouwen, dit zie je verkeerd, het zal juist moeilijker worden om op te bouwen na dat je gekuurd hebt.. Dit kan ik uit eigen ervaring vertellen ;)

Verder zijn de nadelen en gevaren hetzelfde, of je nou groot of klein bent..

+1
Zoals gezegd eten jongen liefst 6 tot 8 maaltijden met een goed verhouding eiwitten/koolydraten en gezonden vetten.

Hoe kom je erachter wat goed voedsel is hier gewoon ff flink gaan lezen in de voedingssectie en met name de stickies!

Kuren gaat namelijk niet WERKEN als je voeding niet op orde is je bent mssh ff groot maar daarna zakt je lichaam als een plumpudding in elkaar net als je motivatie waarschijnlijk.

Succes Ironeather

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt allemaal, vreten dus :)

Vreten man!.
Om de 3 uurtjes eten eten eten tot je kotst en dan nog meer eten.

ok bedankt allemaal, vreten dus :)

Top dude doe je voordeel ermee en wordt de grootste van de gym succes1

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

ook wel eens leuk om te lezen dat iemand zich wel iets van de adviezen hier aantrekt!
Succes met bunkeren!

Yep inderdaad het is schaars maar het lijkt er toch op dat sommige jongens wel luisteren naar de mensen met verstand van zaken.

Terug
Naar boven