Fitness Seller

vraagje kuur

geofn

Novice
Waardering
0
ik zou graag een kuurtje doen maar weet eigenlijk niet wat want er bestaan er zoveel.
want is de een tamelijk goeie kuur en wil een klein kuurtje.

Ik zou niet kuren als ik jou was, want je weet er duidelijk niet veel van af. (no offence verder)

Lees je eerst in, in de materie, voor je daardwerkelijk gaat kuren.

geofn zei:
ik zou graag een kuurtje doen maar weet eigenlijk niet wat want er bestaan er zoveel.

Zoals gezegd door Ox dien je zelf wel enige kennis van zaken te hebben voordat je besluit te gaan kuren.

Begrijp me niet verkeerd want het is je eigen lichaam, maar het is het best voor jezelf als je je de komende maanden eens flink gaat verdiepen in de achterliggende materie aangaande AAS.

Het zijn geen 'snoepjes' die de oplossing zijn naar je doel, maar hormonen die een drastische uitwerking op je lichaam kunnen hebben.

Vragen staat altijd vrij natuurlijk, succes verder!

geef is wat stats van jezelf ?

ben jij dat op je avatar ???

en ik neem aan dat je het liefst een tab kuurtje wilt, omdat het je eerste is ?

geofn zei:

anders leer je ff abn.
als die foto btw jouw lijf is zou ik eerst maar eens gaan eten

sbozic zei:
en ik neem aan dat je het liefst een tab kuurtje wilt, omdat het je eerste is ?
Iedereen gebruikt de smoes vaak; ja het is m'n eerste kuurtje dus lijken tabs me wel lekker mild, maar eigenlijk gaat het ze er gewoon om dat ze bang zijn voor naaldjes!
Prikken is veel relaxter, je hoeft nooit op te letten hoeveel pilletjes je vandaag al genomen hebt, het is gewoon eens in de week 5 minuutjes klaarmaken en prikken, en dan hoef je er de rest van de week niet meer druk om te maken!

Terug
Naar boven