AndroidHealthClinic

vraagje kuurtje deca en tbols

figo10

Novice
Waardering
0
ben momenteel aan een kuurtje bezig deca en T-bols
mijn vraag nu zou ik daar na nog orale winstrol tabs bij nemen?
zoja voor of na de nakuur
ik ben ook nog van plan om clen te pakken in mijn nakuur
graag zinvolle reacties

Ik zou eerst een beginnen met er Testosteron naast te zetten vanweg je libido.. Maar dat ben ik dan..

winny na je nakuur?? als je al met tbol bezig bent lijkt het me niet verstandig er ook nog eens winny naast te gaan nemen..en zoals worf zegt test naast je deca nemen!!

Kuur zonder test is waardeloos....rare combi trouwens.....deca/tbol.:rolleyes:

Ik zal ff normaal reageren.

Gebruik de searchfunctie eens en lees je eens in op dit forum. Het heeft niks met agressie te maken, maarm eer met het feit dat dit soort vragen oerdom zijn en meer aangeven dat men de antwoorden voorgekauwd wil hebben ipv research te doen.

Zo goed?

Yzord zei:
Ik zal ff normaal reageren.

Gebruik de searchfunctie eens en lees je eens in op dit forum. Het heeft niks met agressie te maken, maarm eer met het feit dat dit soort vragen oerdom zijn en meer aangeven dat men de antwoorden voorgekauwd wil hebben ipv research te doen.

Zo goed?

IK begrijp je kerel voor somige is dat moeilijk om een searchfunctie te gebruiken of www.google.nl .....maar ja dat heb je en dat zul je altijd hebben.

Post je complete kuurschema eens...

Ligt dat nu aan mij of worden er nu echt zoveel rare kuurvoorstellen gedaan de laatste tijd?

De roid rage is in elk geval niet van de lucht :)

Maar ja... 't wordt weer zomer :o

Het ligt niet aan jou,bro....the summer is cumming!;)

Deca en Tbol...en Winnytabs er dan nog naast....waarom vermijden mensen zo vaak een kans op succes met een kuur? Deca-only geeft je ongeveer 40% van wat je had kunnen pakken. Anabole Deca heeft een androgene motor nodig om uit de verf te komen. En die laat je dan liggen. Een gemiste kans.

Jah iedereen grijpt dezer dagen alles aan om vlak voor de zomer nog even groot en sterk te worden

Koop dan yogho yogho

Oeps :o

danoontje...POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!

Deca + 17aa product = waardeloos en als je dan nog een 17aa product erna gooit, houd je niks meer over van je gains (mocht je die uberhaupt hebben..).

Terug
Naar boven