AndroidHealthClinic

vraagje mbt ANAVAR

iron devoted

Huge Freak
Waardering
302
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
klopt het dat van anavar je lichaamsgewicht niet veel omhoog gaat maar je kracht wel explosief toeneemt of ben ik verkeerd geinformeerd?bvd voor de reacties groeten iron devoted

Explosief lijkt me wat overdreven...

ichaamsgewicht zal idd niet veel omhoog gaan idd.

• Topic Starter Topic Starter
kan je me wat vertelle over de te verwachte winst in kilos of is het te verwaarlozen?

je kan voornamelijk krachttoename verwachten en met 3 kilo VVM mag je al heel blij zijn...wordt vaak gebruikt als cuttings AAS. als je perse wilt bulken dan zou ik het stacken met iets anders.

Anavar zijn tabletten die de C17 alkylering hebben ondergaan om de afbrekende werking van het maagdarmkanaal tegen te gaan. Anavar hoort dus zowel tot de C17 varianten als tot de 5 alpha DHT groep. Sinds 1964 bestaat dit middel in de USA. Dit middel werd (als een van de weinige) op de eerst plaats gebruikt voor stimulatie van de groei bij kinderen en bij vrouwen ter voorkoming van afbraak van het beenweefsel (osteoporose). Er treedt een toename van spierkracht op (niet van massa) door stimulatie van de creatine phosphaat synthese.

• Topic Starter Topic Starter
wil niet bulke gewicht moet zelfde blijven maar ben meer geintersseerd in (extreme) kracht toename als dat mogelijk is met AS??

extreme krachttoename zonder massa kan je krijgen door halotestin...maar schijnt ook extreem schadelijk te zijn...

Anavar is prima voor de kracht mits je het hoog genoeg doseert.Echte vele kilo's heb ik nog niemand ermee zien pakken

60-100 Mg

per dag/per week per wat slimpie.. ;)

Do i smell a competitive weightlifter here? :)

60-100mg ed

Is 100 mg niet wat veel?

Ik heb al vaak gelezen op boards dat het pas leuk werd bij 60mg ed.Tis een duur grapje inderdaad maar voor lifters een pico spulletje imo

100 mg???:eek: holy crap!!!dure grap dan:(

dure grap idd maar bij 100mg ga je pas echt goed hoor !!!!

en bij 150 mg waarschijnlijk nog beter.....

:rolleyes:

60mg is zeker voldoende hoor!!!

dat is zeker genoeg

Terug
Naar boven