AndroidHealthClinic

Vraagje mbt gebruik AMP fatburner.

xamderzone

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Hallo Allemaal, ik train nu al een tijdje (ook vechtsport gedaan) maar jammer genoeg heb ik een tijd niet meer aan mijn body gedacht. Dit viel op een gegeven moment wel te zien na de nodige Wodka's in de weekenden. Vlak onder dat laagje spek zitten toch nog wat verborgen schatten van vroeger (mijn trainingsperiode). Ik ben nu sinds een week of 2 begonnen met trainen en eten volgens het boek "The Action Hero Body". Super boek trouwens. Veel cardio in ieder geval. Om het proces ietwat te versnellen heb ik vandaag een potje AMP a 60! Euro gekocht bij Be Fit. Omdat ik sinds gisteren een gat in mijn gebit heb (verstandskies getrokken) voel ik me niet helemaal jofel. Zou ik nu wel of niet morgen al starten met AMP. Ik kan namelijk slecht tegen wachten als je iets nieuws hebt aangeschaft ;-). Graag van iemand een adviesje. Verder zal ik wel eens een update'tje op dit topic plaatsen; hoe het mij bevalt ed. Groeten, Max

Om te beginnen is 60 EUR vrij veel. +/-42 EUR bij XXL.
Ik ben ook juist bezig met AMP. Ik weet niet welke dosis jij gaat nemen, maar als je er meer dan één in eens neemt zou ik er toch voor zorgen dat je iets erna gaat eten. Ik weet natuurlijk niet of dat nog gaat lukken zonder verstand(kies).

Ja klopt. Ik had misschien wat meer geduld moeten hebben bij de aankoop :-) 60 Euro is inderdaad teveel. Maargoed. Bedankt voor je advies. Gezien ik gelukkig wel al kan eten ed. Gisteren zelfs een tonijnsalade bij de MC Donalds kunnen eten dus het gaat weer de goede kant op. Nou ik ga dan zeker starten met slechts 1 stuk. Vanmorgen had ik er al 1 in de hand maar heb hem toch even teruggestopt :-). Ik hoop er morgen dan mee te starten.

Je plaatst je post onder de naam xamderzone en je antwoordt als maximal ???

• Topic Starter Topic Starter
Je plaatst je post onder de naam xamderzone en je antwoordt als maximal ???

Mijn excuses, ik heb 2 accounts en die van maximal stond nog ingesteld op mijn werk pc. Ik ga weer gewoon verder onder mijn actieve account "xamderzone". Nou goed, gisteren ben ik gestart met de inname van AMP. Ik heb 's morgens vroeg rond een uur of 10 mijn eerste pilletje ingenomen. Na een tijdje voelde ik toch wel een bepaalde rush. Ik voelde me lekker. Net iets meer energie als normaal. Lekker vrolijk gevoel. Toen ik eenmaal thuis was ben ik eerst een flink stuk buiten gaan rennen. Een goede warming-up dus. Eenmaal thuis gekomen heb ik mijn 2e AMPje genomen. Er staat immers; 10 minuten voor aanvang training. Ik ben thuis wat gaan trainen, en het voelde lekker. Beetje een strakke kop, maargoed, dat hoort er denk ik bij. Daarna goed gegeten, en een Methyl B12 zuigtabletje + 2 amino pillen genomen. Vlak voor het slapen +/- 23.00 uur nog een kopje warme melk met honing gedronken want ik voelde me ietwat nerveus. Toen ik in bed lag begon de ellende die ik op het laatst met No-Shotgun ook had. Zown nerveus gespannen gevoel, en de hele tijd liggen draaien. Ik viel voor mijn gevoel pas zeer laat in slaap. Wel moet ik er eerlijk bij zeggen dat mijn verstandskies ook een rol speelt. Ik heb er nog best last van en heb vandaag van de tandarts een spuitje gekregen om het schoon te maken (ontsteking). Nja, vandaag pak ik er lekker maar 1tje 's morgens :-) Kan misschien niet goed tegen caffeine later op de middag?

Terug
Naar boven