MuscleMeat

Vraagje over Anastrozol

Muscle1984

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Ik wil deze week beginnen met me Test E (500 mg per 5 dagen) aangevuld met Mast E (250 mg per 5 dagen). Als kickstart Stanozolol orals. Geen 19NOR middelen voor mij... Kuur duurt tien weekjes.

Ik heb nu bij de de hand een potje Arimi/Anastrozol(anti gyno, heb nog twee kleine schijfjes ong halve cm van me vorige kuur negen maanden geleden). Nu is mijn vraag eigenlijk:

• Wanneer beginnen met Anastrozol? Pas na drie weken als de Test inslaat(ca drie weken) of gelijk bij de eerste prik?
  • Of moet ik het gewoon bijdehand houden, aangezien Mast al veel aromatase enzymen verbruikt?
  • Hoelang moet ik het gebruiken, doorgaan ook na de kuur?, misschien juist als nakuur? Heb ergens gelezen dat Tamoxifen een beter nakuur middels omdat dit de test aanmaak stimuleert.
  • Is er een rebound effect?
Ik zal zodra ik antwoorden heb op het bovenstaande een log (hier) gaan bijhouden. Bedankt voor alle feedback alvast.

Ik zou het inderdaad bij de hand houden omdat je ook mast hebt, misschien .25g EOD als je het zekere voor het onzekere wil nemen qua verdere gyno.

Ik zou inderdaad nakuren met nolva en absoluut niet met dit. Deze thread is misschien ook wel interessant voor je.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het inderdaad bij de hand houden omdat je ook mast hebt, misschien .25g EOD als je het zekere voor het onzekere wil nemen qua verdere gyno.

Ik zou inderdaad nakuren met nolva en absoluut niet met dit. Deze thread is misschien ook wel interessant voor je.
Dank voor je reactie Zefiros! Even gelezen in indd een heel duidelijk thread!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven