MuscleMeat

vraagje over de kosten

keysi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
68kg
Vetpercentage
8%
geachte leden

ik weet nie of hier al een topic voor geopend is, maar ik ben maar een arm student en zou dus willen weten hoeveel extra geld je zo minimum moet besteden aan voeding en suplementen enzo? voor het geval ik bedoel de legale gezonde suplementen, iet de illegale teelbalkrimpers enzo.

buiten de normale smorgens middags en savonds maaltijden wa zou er nog moeten bijkomen?

is het mogelijk om da te doen met maar een 100 eur per maand extra? want ik zou graag nie al mijn geld willen steken in bodybuilding :haha:

en is dit een stom vraag want er zijn zo veel factoren waar je rekening mee moet houden als je over voeding praat, maar nooit word er over geld gepraat, alsof iedereen denkt da dat alle student van geld gemaakt zijn :haha:

in ieder geval zijn jullie toch bedankt om dit te lezen
god bless all

Hier zijn al 100 topics over! En god bestaat niet.

Wat de supplementen betreft zou ik het bij de basics houden: goede multivit, omega3, eventueel magnesium/calcium en als je wil creatine monohydraat. als je goedkope eiwitpoeder wil, kun je bijv. Total Protein van B&F kopen, is het goedkoopste product op de markt momenteel, 40 euro voor 4.5kg. Wat de voeding betreft, veel melk, havermout, eieren, brood, kwark, kipfilet als het in de aanbieding is.

Het topic ik wil graag bodyduilding worden is het perfecte topic voor jou..!

Meso, verwijs jjj m even door?

Zeg dan toch wat hij wil horen. Kijk het is best wel kostelijk, ik ga elke week voor rond de twintig Euro winkelen, ben een keer in de aldi gaan winkelen maar da was mijn ding ni. Supplementen reken je rond de 40 per twee maand ofzo. Ma zo s het bij mij, je kan goedkoper gaan ook, tis wat je wil en hoe ver je wil gaan