MuscleMeat

Vraagje over frontloaden in mijn kuur

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Hé Bro's, hier wil eigenlijk zo snel mogelijk beginnen met de onderstaande kuur, alleen zit ik nog met iets.
Na het lezen van het frontloaden, dacht ik, misschien moet ik dat ook doen bij deze kuur.
Ik zat dan ook te denken om test eth als frontload te zetten, eigelijk meer omdat ik wil dat test eth eerder zijn werk gaat doen i.p.v. 3 weken wachten.

Wie kan mij vertellen hoe ik dit het beste kan doen, in één keer 1500 mg zetten of 750 mg dag 1 en 2 de dag ook 750 mg zetten.

Wie kan dit uit eigen ervaring vertellen.

Week 1-4 Turinabol 40mg ED
Week 1-12 Test Enanthate 250mg EOD (875wk)
Week 1-12 Trenbolone Acetate 75 mg eod of 150 mg eod
Week 4-15 2 x 500iu (2 dagen achter elkaar) hcg om de 5 dagen (hier twijfel ik nog over)
Week 1-15 proviron 25mg ED (weet ik ook nog niet, ik zie wel)
Week 1-17 1mg vloeibare arimidex per dag
Week 12-19 5 tabs 0.2 clenbuterol 2 dagen op/ 2 dagen off

Week 15 1e dag 300 mg clomid / 40 mg nolvadex
week 15/16 2-10 dag 100 mg clomid / 40 mg nolvadex
Week 16/17 11-10 dag 50 mg clomid / 20 mg nolvadex

Laatst bewerkt:
hey kerel,

je hebt toch al de tbol erin als kickstart? daarnaast ga je de test enant eod zetten, dus denk niet dat het nodig is hoor om te frontloaden. ziet er goed uit zo!

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
hey kerel,

je hebt toch al de tbol erin als kickstart? daarnaast ga je de test enant eod zetten, dus denk niet dat het nodig is hoor om te frontloaden. ziet er goed uit zo!

ja ik weet het tdol in de frontload, maar aangezien tbol niet dezelfde mooie frontload resultaten geeft als dbol, dacht ik juist extra met test eth te doen.

Ik zou zeker niet 1500 mg in een keer zetten bro...dan kan je beter de eerste week elke dag een ampulletje zetten.......1500 mg ineens geeft een veel;s te hoge piek, met verhoogd oestrogeen, bloeddruk, dikke kop etc tot gevolg..

grt en succes!

Rico

dutch windmill zei:
Ik zou zeker niet 1500 mg in een keer zetten bro...dan kan je beter de eerste week elke dag een ampulletje zetten.......1500 mg ineens geeft een veel;s te hoge piek, met verhoogd oestrogeen, bloeddruk, dikke kop etc tot gevolg..

grt en succes!

Rico

Hé, dank je wel, dat dacht ik zelf ook, daarom wilde ik het even van wat mensen horen :D

Elke dag zou ikzelf wat te radicaal vinden ivm te vaak prikken,ik zou het in 2x zetten.

Leuk onderschrift,Kev!! :D

Testo zei:
Elke dag zou ikzelf wat te radicaal vinden ivm te vaak prikken,ik zou het in 2x zetten.

dus je bedoelt 1 ste dag 750 mg en de tweede dag ook 750 mg of bedoel je meer dagen er tussen

Ik zou het in 2en verdelen dus op maandag en donderdag/vrijdag 750mg idd...

Testo zei:
Ik zou het in 2en verdelen dus op maandag en donderdag/vrijdag 750mg idd...

Testo : Je hebt teveel Karma gegeven in de laatste 24 uur, probeer later eens opnieuw.

Karma komt er aan!!!!

Terug
Naar boven