Fitness Seller

Vraagje over injects verdelen

Muscless

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Ik heb een vraag over het verdelen van injects. test 500/deca 400 en test 500/tren 400, kan je bij deze kuren de injects splitsen op maandag en donderdag ?

Kan zeker 250/200 maandag en et zelfde donderdag

Ik zou dat gewoon lekker 1x per week zetten.

Waarom denk je dat er ook maar een kans bestaat dat het niet kan?

• Like
Waarderingen: REJ
inderdaad 1x per week is zat bij deze hoogte vind ik.. waarom zou je het willen opsplitsen?

inderdaad 1x per week is zat bij deze hoogte vind ik.. waarom zou je het willen opsplitsen?

Ook 500mg test only kuurtjes zou je kunnen verdelen? Sommige mensen hebben graag stabiele bloedwaarden. Ikzelf doe max 5ml op een dag, is het meer ga ik pas verdelen.
Ken daarnaast dan wel meer mensen die 1000 test 800 deca 1x per week zetten

Zelf deed ik test/deca ook 2x per week, tren zou ik dat al helemaal mee doen.

Halfwaardetijd enanthate = 4,5 dagen, acetaat 24 uur dacht ik. Bij 1x per week is het al bijna 2 x gehalveerd voordat je een volgende shot zet. Erg veel mensen hebben op tren eod veel meer last van sides dan ed, 1 x per week enanthate staat bijna gelijk aan acetate eod.

Geen idee of het in de praktijk ook zo te vergelijken is, maar theoretisch gezien zal ik het ook niet uittesten en blijf ik op 2x per week met enanthate.

Stel je doet een test e 250 mast e 200 tren e 400 kuur en wilt de tren verdelen over 2x pw. Zouden jullie dat dan ook doen met de mast en test? Lijkt mij vervelend om die halve ml's te verdelen over 2x pw. Helemaal omdat ik de test heb in ampullen..

Als je test in amps hebt zou ik die gewoon 1 x per week laten idd. Gaat vooral om de stabiele waarden bij tren als het om sides gaat:D

• Like
Waarderingen: SNJY
Ik merk geen verschil als ik 1x p week zet of 2x per week.

Ik ook niet met tren-e ? Merk je dit echt goed en hoevaak heb je tren gebruikt nootmuskaat?

Terug
Naar boven