MuscleMeat

vraagje over kuurtje

vivid

Cool Novice
Waardering
0
Mijn kuur.
1-8 500mg test enth per week
1-2 100 mg test prop eod
5-10 40 mg winny ed

nolvadex week 10 40mg per dag
week 11en 12 20mg per dag

Ik zit nu in week 3 en ben al 7 kg zwaarder
Ik eet nu op 500 kcal boven onderhoud.

Nu de vraag:
Mijn vriendin zei dat ik een vette buik begon te krijgen. Dit is idd wel waar.
Ik heb nog wat t4 en/of clenbuterol liggen. Is het een idee om deze ook in de kuur bij te pakken? Ik begin namelijk iets meer vet aan te zetten dan ik gehoopt had.

nog een vraag:
Stel ik wil dat alle nare bijwerkingen van aromatiseren van de test (dikke kop enz) voor een paar dagen weg is omdat ik even goed voor de dag wil komen. Hoeveel dagen van tevoren moet je dan starten met nolva en in welke dosis?

als je in 21 dagen 7kg aan komt ziet je denk ik niet 500kcal boven onderhoud.
t4 en clen neem je niet ff voor erbij in de kuur, het is geen snoepgoed.

wat dacht je van voeding aanpassen en cardio?

die bijwerkingen gaan zo maar niet weg, zeker niet met nolva. volgens mij heb je de ballen verstand van waar je mee bezig bent.
nolva gaat aromatiseren nl niet tegen!!!!

carbs trekken vocht aan, dus mss een paar dagen low carbs gaan?

post je dieet is als je wil. want als je op slechts 500 kcals boven onderhoud eet dan kan je nooit in 3 weken tijd merkbaar vetter zijn geworden. het kan wel zo wezen dat je enorm vocht vast houd, zeker aangezien je al 7kg zwaarder bent geworden.

en hoezo moet je goed voor de dag komen? zeker als je in een kuur zit zou je beter voor de dag moeten komen als zonder. maar als je echt dan zonodig voor een dag wat vocht kwijt moet kan je beter wat aldactone nemen, maar ik zou zelf het maar nemen zoals het is....PLOFKOP :D

-rodge

• Topic Starter Topic Starter
Ik houd vocht vast als een gek dat is ook de reden dat ik zoveel zwaarder ben geworden. Ik denk ook dat er veel vocht in mijn buik is gaan zitten. Dit maakt het vet wat ik al had beter zichtbaar.

Waarom ik er weer ff normaal uit wil zien is omdat ik naar mijn ouders ga en die schrikken zich dood als ze die vette opgeblazen kop zien.
Nolvadex blokt wel oestrogeen. Wat voor mij een prima tijdelijke oplossing is. Ik heb helemaal niet gezegd dat die het aromatiseren zou remmen.

Ik ben al begonnen met low carbs daarom ben ik nu op 500 boven onderhoud.

als je in 21 dagen 7kg aan komt ziet je denk ik niet 500kcal boven onderhoud.
t4 en clenbuterol neem je niet ff voor erbij in de kuur, het is geen snoepgoed.

wat dacht je van voeding aanpassen en cardio?

die bijwerkingen gaan zo maar niet weg, zeker niet met nolvadex. volgens mij heb je de ballen verstand van waar je mee bezig bent.
nolvadex gaat aromatiseren nl niet tegen!!!!

carbs trekken vocht aan, dus mss een paar dagen low carbs gaan?

• Topic Starter Topic Starter
ik zat zelf te denken om tijdens de nakuur de clen erbij te pakken.
Maar het lijkt me het beste om tijdens de kuur niet teveel vet aan te zetten. Ik wil alleen niet teveel omlaag gaan met mijn kcal en de hele dag op de fiets is ook niet mogelijk.

het trekt vanzelf weg misschien om het te versnellen ik had peterselieblad capsules gehaald bij de tuinen werkt wel maar niet binnen een dag.

Nolvadex blokt wel oestrogeen. Wat voor mij een prima tijdelijke oplossing is. Ik heb helemaal niet gezegd dat die het aromatiseren zou remmen.

Ik ben al begonnen met low carbs daarom ben ik nu op 500 boven onderhoud.

zoooooooo is er eentje eigenwijs, waarom kom je dan advies vragen? als je alles al zo goed weet wise-guy?
nolva blokt oestrogeen? ahhahahahahaha:rolleyes:

en low carbs op 500 boven onderhoud?

je weet echt waarover je praat jongen....en die 7kg gaan je ouders echt niet zien, kwam eens in een aantal weken 14kg aan, zien ze amper ;)

Terug
Naar boven