MuscleMeat

Vraagje over Motorola Razr

Guido20

Competitive Bodybuilder
Waardering
5
Ik heb ongeveer een half jaar deze telefoon. Bevalt wel prima, alleen heb ik al een hele lange tijd een vraag, eens in de zoveel tijd staat er een of ander icoontje van een bakkie koffie in mijn beeldscherm. En ik heb echt geen idee wat dit is. Moet ik dan koffie drinken? Ik vind het maar vaag in ieder geval omdat dit icoontje ook niet eens aangeven staat in het boekje wat ik erbij kreeg. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat dit betekend, tot die tijd blijf ik maar trouw koffie naar binnen gooien als ik dat icoontje zie.... :D

Guido20 zei:
Ik heb ongeveer een half jaar deze telefoon. Bevalt wel prima, alleen heb ik al een hele lange tijd een vraag, eens in de zoveel tijd staat er een of ander icoontje van een bakkie koffie in mijn beeldscherm. En ik heb echt geen idee wat dit is. Moet ik dan koffie drinken? Ik vind het maar vaag in ieder geval omdat dit icoontje ook niet eens aangeven staat in het boekje wat ik erbij kreeg. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat dit betekend, tot die tijd blijf ik maar trouw koffie naar binnen gooien als ik dat icoontje zie.... :D

is een java tekentje .. Blijkbaar heb je dan een java toepassing geopend ;)

de mijne hoop ik snel terug te hebben .. Hij is weer stuk :(

• Topic Starter Topic Starter
Absolutely zei:
is een java tekentje .. Blijkbaar heb je dan een java toepassing geopend ;)

de mijne hoop ik snel terug te hebben .. Hij is weer stuk :(

Ow ok, relaxt, weet ik dat ook weer... thanx!
Weer stuk? Vaker problemen met dat ding dan?

Hij is pas weg geweest omdat het bovenste scherm er niet tegen kon dat ik een dumbbell om me been zette. ( in me zak zat de foon )

En hij is nu terug omdat hij steeds uitvalt.. gewoon but dus ..

• Topic Starter Topic Starter
Absolutely zei:
Hij is pas weg geweest omdat het bovenste scherm er niet tegen kon dat ik een dumbbell om me been zette. ( in me zak zat de foon )

En hij is nu terug omdat hij steeds uitvalt.. gewoon but dus ..

Haha, dat gebeurd mij vandaag of morgen ook nog wel denk, dumbeltje deroverheen. Ik heb nog geen echte problemen meegemaakt, en dat terwijl een samsung e700 en e800 in een paar maanden afgeschreven had hiervoor.

Terug
Naar boven