Weet iemand of die telefoon afleverrapporten van SMS-jes ondersteunt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TongPo zei:Weet iemand of die telefoon afleverrapporten voor SMS-jes ondersteunt?
TongPo zei:
TongPo zei:Is het ook mogelijk om, net als bij Nokia, herinneringen + een alarm op te slaan in de agenda? Bijv. voor afspraken, memo's etc.
TongPo zei:Mooi, dan denk ik dat ik er morgen eentje ga halen. M'n telefoon is vandaag gestolen dus heb ik een nieuwe nodig en die V3 ziet er wel gelikt uit. Daarnaast beschikt ie zo te horen over de opties die ik nodig heb.
Guido20 zei:Ik heb en nu ongeveer een jaartje, en ik was er tot ongeveer een maand geleden meer dan tevreden over. Maar nu beginnen er toch wel wat eigenaardigheden op te treden. Soms wil hij niet bellen, dan staat er in mijn scherm wel dat ik bel maar er wordt geen verbinding opgebouwd. Buitenste schermpje doet soms vaag, misschien heeft dat er wel mee te maken dat er laatst per ongeluk een dumbbell overheen rolde maargoed. En hij loopt soms vast, altans dat lijkt zo, dan is me beeld een tijdje wit en dan na een seconde of wat doet hij het weer.
Maar ik zou nu toch echt een andere telefoon kiezen ipv een RAZR, hij heeft echt veel te weinig geheugen, camera is niet echt geweldig (VGA).
Edit: die foto's in me gallery zijn ermee gemaakt, kan je fotokwaliteit ff checken
Little Me zei:vind het een leuk design , ligt goed in de hand , handig die usb aansluiting en goede software
+ motorola roeleert al lang in het gsm millieu
Man-Mountain zei:t geheugen van de normale v3 razor is alleen ****edup
en voor het standaard nummer heb ik nu een sony ericsson 520.. The Rock zei:Ik heb die Motorola V3 RAZR. Als je hem haalt, neem dan wel de zwarte versie. De zilveren zie je erg snel krassen op.
Voor de rest ben ik er wel tevreden mee, alleen jammer dat er zo weinig geheugen in zit.