MuscleMeat

Vraagje over Motorola V3 RAZR

TongPo zei:
Weet iemand of die telefoon afleverrapporten voor SMS-jes ondersteunt?

Yes , als je een bericht verzend net voor je het zend krijg je een scherm met enkele nog aan te passen instellingen

de laatste zin rapport wijzig naar ja

voila that's all

• Topic Starter Topic Starter
Ok, dus je moet het per SMS instellen.

Is het ook mogelijk om, net als bij Nokia, herinneringen + een alarm op te slaan in de agenda? Bijv. voor afspraken, memo's etc.

TongPo zei:
Is het ook mogelijk om, net als bij Nokia, herinneringen + een alarm op te slaan in de agenda? Bijv. voor afspraken, memo's etc.

Uiteraard , center ronde knop indrukken dan krijg je het icoontjes menu

dan neem je office tools --> agenda --> ga naar gewense datum --> dan neem je die middelste optie die drie streepjes onder elkaar en dan nieuw of setup

bij setup kan je herinnering instellen

bij nieuw krijg je een menu met de mogelijkheden onderste symbool is een wekker

voila

Mooi, dan denk ik dat ik er morgen eentje ga halen. M'n telefoon is vandaag gestolen dus heb ik een nieuwe nodig en die V3 ziet er wel gelikt uit. Daarnaast beschikt ie zo te horen over de opties die ik nodig heb.

TongPo zei:
Mooi, dan denk ik dat ik er morgen eentje ga halen. M'n telefoon is vandaag gestolen dus heb ik een nieuwe nodig en die V3 ziet er wel gelikt uit. Daarnaast beschikt ie zo te horen over de opties die ik nodig heb.

Heb de mijne nu 2 maanden en ben zeer tevreden , geen toeters en bellen die je niet nodig hebt

zou wel voor de black razer gaan veel gratis opties bij en de coolste look

Ik heb en nu ongeveer een jaartje, en ik was er tot ongeveer een maand geleden meer dan tevreden over. Maar nu beginnen er toch wel wat eigenaardigheden op te treden. Soms wil hij niet bellen, dan staat er in mijn scherm wel dat ik bel maar er wordt geen verbinding opgebouwd. Buitenste schermpje doet soms vaag, misschien heeft dat er wel mee te maken dat er laatst per ongeluk een dumbbell overheen rolde maargoed. En hij loopt soms vast, altans dat lijkt zo, dan is me beeld een tijdje wit en dan na een seconde of wat doet hij het weer.

Maar ik zou nu toch echt een andere telefoon kiezen ipv een RAZR, hij heeft echt veel te weinig geheugen, camera is niet echt geweldig (VGA).

Edit: die foto's in me gallery zijn ermee gemaakt, kan je fotokwaliteit ff checken

Guido20 zei:
Ik heb en nu ongeveer een jaartje, en ik was er tot ongeveer een maand geleden meer dan tevreden over. Maar nu beginnen er toch wel wat eigenaardigheden op te treden. Soms wil hij niet bellen, dan staat er in mijn scherm wel dat ik bel maar er wordt geen verbinding opgebouwd. Buitenste schermpje doet soms vaag, misschien heeft dat er wel mee te maken dat er laatst per ongeluk een dumbbell overheen rolde maargoed. En hij loopt soms vast, altans dat lijkt zo, dan is me beeld een tijdje wit en dan na een seconde of wat doet hij het weer.

Maar ik zou nu toch echt een andere telefoon kiezen ipv een RAZR, hij heeft echt veel te weinig geheugen, camera is niet echt geweldig (VGA).

Edit: die foto's in me gallery zijn ermee gemaakt, kan je fotokwaliteit ff checken

vind het een leuk design , ligt goed in de hand , handig die usb aansluiting en goede software

+ motorola roeleert al lang in het gsm millieu

de motorola v3x heeft een 2.0 megapixel camera, uitbreidbaar geheugen en nog meer shizzle..

Little Me zei:
vind het een leuk design , ligt goed in de hand , handig die usb aansluiting en goede software

+ motorola roeleert al lang in het gsm millieu

Hij heeft ook wel goede punten, design blijft gewoon pure geilheid, en die usb aansluiting is echt chill. En die Mobile phone tools die je erbij krijgt is ook wel lache, foto's en filmjes gooi je echt wel relaxt snel van telefoon naar pc.

Maar ik ben ook niet erg ontevreden ofzo, maar ik merk wel dat hij er wat kleine dingentjes aan beginnen te markeren nu hij wat ouders gaat worden.

Ja zoals bij elke gsm , and dumbbells ain't a cellie's best friend :D

t geheugen van de normale v3 razor is alleen ****edup

Man-Mountain zei:
t geheugen van de normale v3 razor is alleen ****edup

Nogal ja, 3 foto's en een beltoon en hij is vol....
Komen er trouwens binnen nu en een paar maanden echt vernieuwend nieuwe toestellen uit dat iemand weet? Ik ben op zoek naar iets nieuws maar wil qua gadgets enzo wel weer een goede tijd vooruit kunnen.

Dumbbells kunnen ze niet hebben nee.. Ik zette hem boven op zijn hoofd.. resultaat.. 3 mnd voor reparatie.. 3x op een neer sturen naar harmony..

Toestel is lang niet zo geil meer als in begin, Ik heb wel een nieuwe genomen bij tele2.. Lekker gratis :) en voor het standaard nummer heb ik nu een sony ericsson 520..

Maargoed.. nokia blijft toch wel veel betrouwbaarder dan al die andere shit

nou ehhh ik haat nokia.. mn 7280 die stopte er zomaar opeens mee

en ik heb nu een motorola a1000.. is wel een vet ding..

voor de rest kan ik zeggen dat samsung echt bagger telefoons zijn.. ze zijn bij mij tot nu toe ALLEMAAL kapot gegaan..

en die motorola RAZR is nu nog maar 200 euro ofzo prepaid, maar wel een leuk ding..

Ik heb die Motorola V3 RAZR. Als je hem haalt, neem dan wel de zwarte versie. De zilveren zie je erg snel krassen op.

Voor de rest ben ik er wel tevreden mee, alleen jammer dat er zo weinig geheugen in zit.

The Rock zei:
Ik heb die Motorola V3 RAZR. Als je hem haalt, neem dan wel de zwarte versie. De zilveren zie je erg snel krassen op.

Voor de rest ben ik er wel tevreden mee, alleen jammer dat er zo weinig geheugen in zit.

zo denken de meeste mensen ook over bodybuilders..

:rolleyes:

Terug
Naar boven