MuscleMeat

Vraagje over Opdrukken.

108580

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
65kg
Hallo Allemaal,

Ik had een vraagje over opdrukken.
Ik ben nu 15 jaar oud en wou wat beginnen met opdrukken.
Ik kan als ik wil rond de 20 keer opdrukken, maar vaak wil ik na 5 keer al stoppen :mad: .
Hebben jullie tips hoe je dan gemotiveerd blijft om door te gaan?
En ik had nog een vraagje; Als ik opdruk hoor ik steeds een vreemde knak in mijn elleboog, dit vind ik erg irritant en wil er graag van af. Weten jullie hoe dit komt en/of hoe het over gaat?

Alvast Bedankt,

Ik krijg een ''opgepompte'' borst door het opdrukken (dat pump though), dat motiveert mij om door te gaan en het vaker te doen. Ook stel ik een doel, bijvoorbeeld '50 keer kunnen opdrukken'.

Stel eens een doel en probeer het weer. ;)

Maar waarom wil je alleen gaan opdrukken?

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe ook af en toe wat Sit-Ups en chinning aan de trap, dat is meer een verslaving geworden :P.
Alleen met opdrukken heb ik dat ik gauw wil stoppen mede door dat die knakt.
Ik zal het zo ff proberen met een doel dit heb ik nog niet geprobeerd ik begin altijd dom weg en zie wil waar ik eindig. (niet heel ver)

Heb jij ook een idee hoezo mijn elleboog knakt met opdrukken? Of is dat altijd zo op het begin?

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik doe ook af en toe wat Sit-Ups en chinning aan de trap, dat is meer een verslaving geworden :P.
Alleen met opdrukken heb ik dat ik gauw wil stoppen mede door dat die knakt.
Ik zal het zo ff proberen met een doel dit heb ik nog niet geprobeerd ik begin altijd dom weg en zie wil waar ik eindig. (niet heel ver)

Heb jij ook een idee hoezo mijn elleboog knakt met opdrukken? Of is dat altijd zo op het begin?

Bedankt voor je snelle reactie!

Sinds ik naar de gym ga knakt me hele lichaam, vooral bij het aflopen van trappen en laat ik nou elke dag heel veel trappen op en af te lopen... :fuu:
Ik heb geen idee waardoor dit komt.

Das klote :(

Ik vind het alleen zon k•t geluid/gevoel als ik aan het opdrukken ben,
daardoor stop ik meestal ook maar.

Hopelijk weet iemand wat een van de redenen kan zijn?

Kan vanalles zijn.
Misschien een droog gewricht
Probeer een paar weken glucosamine en kijk of het weg gaat

Zolang het geen pijn doet maakt het opzich niets uit dat het knakt

Oke,
Kan het ook vanzelf weg gaan?
Want ik ben nu net begonnen is misschien beetje overhaast om dan direct een middeltje te nemen?

Bedankt voor je reactie!

Zou best kunnen, weet ik niet zeker.
Kijk het eerst even voor een weekje aan, desnoods kan je daarna alsnog de gluco proberen
Extra vis eten kan ook geen kwaad in dit geval ;)

Oke,

Bedankt voor je reactie.
Zal we ff deze week aankijken

Terug
Naar boven