Fitness Seller

vraagje over ronnie coleman zijn supps

diederik90

Novice
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
hoi,

ik vroeg mij af of er ook lui hier zijn die ervaring hebben met de producten van Ronnie Coleman ( of in ieder geval zijn signature merk ) ben vooral geintreseed in de Resurrect-PM ( hoor ook graag ervaringen met de rest van deze lijn ofc).

( had al gezocht op deze site maar niks gevonden bij de reviews )

mvg Diederik

Je kan via facebook samples aanvragen. Hopelijk komen ze ook echt maja

Heb net een brief van hem Binnen met 2 samples in (testogen-xr, Myo-blitz)

• Topic Starter Topic Starter
okay ik ga gelijk op facebook kijken ( bij wie eigenlijk ? xD )
bedankt voor de reactie s

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de link

haha 9 samples binnengekregen:P

Ook even gesub'ed
Na hoeveel weken/dagen kregen jullie 'm binnen?

niemand die zo snugger is om even te kijken wat voor ingredienten Resurrect-PM heeft?

http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=964

zit niks speciaal in dus zou niet weten waarom dit zo goed product zou moeten zijn.
gaba is al bewezen dat niks doet
zma zelfde verhaal.
Creatine Gluconaat??? word je juist wakker van.
en de andere aminozuren en vits kun je ook uit een pilletje of casseine shake halen

allemaal lariekoek.

en voor de mensen die denken dat het werkt, je hebt ook zoiets als placebo effect.

niemand die zo snugger is om even te kijken wat voor ingredienten Resurrect-PM heeft?

http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=964

zit niks speciaal in dus zou niet weten waarom dit zo goed product zou moeten zijn.
gaba is al bewezen dat niks doet
zma zelfde verhaal.
Creatine Gluconaat??? word je juist wakker van.
en de andere aminozuren en vits kun je ook uit een pilletje of casseine shake halen

allemaal lariekoek.

en voor de mensen die denken dat het werkt, je hebt ook zoiets als placebo effect.

GABA zorgt wel degelijk voor een (lichte) stijging van GH

GABA zorgt wel degelijk voor een (lichte) stijging van GH
wie zegt dat? de fabrikanten van de supplementen? dat zegt niks.

Gaba heeft moeite om de hersenbarriere te doorbreken waardoor er veel verloren gaat en geen effect hebt op de GH.

Gaba val je miss sneller van inslaap. wat weer positief effect hebt op je GH vergeleken als je een slechte slaper bent.

Maargoed dat kunnen andere slaap middelen ook of gewoon een kop melk.
Gaba heeft in ieder geval een extra positieve waarde als het om nachtrust gaat.

Dan neem je toch wat meer gaba om de moeilijke opname te counteren.

wrm stuur je die 50 euro gewoon niet naar ron zelf op? Krijg je een handtekening voor aangezien zn supps geen reet doen en zwaar duur zijn

wie zegt dat? de fabrikanten van de supplementen? dat zegt niks.

Gaba heeft moeite om de hersenbarriere te doorbreken waardoor er veel verloren gaat en geen effect hebt op de GH.

Gaba val je miss sneller van inslaap. wat weer positief effect hebt op je GH vergeleken als je een slechte slaper bent.

Maargoed dat kunnen andere slaap middelen ook of gewoon een kop melk.
Gaba heeft in ieder geval een extra positieve waarde als het om nachtrust gaat.

Ja dat klopt, echter heb je op meerdere plaatsen in je lichaam GABA receptoren, en indirect zorgt dit voor een stijging van GH.
Kan eventueel nog wat bronnen voor je opzoeken, maar ga nu eerst maffen ;)

Ik vond de combinatie MyoBlitz + Testogen echt super als pre-workout.
Kreeg de tip van iemand van RCSS op de fibo om het te combineren en kreeg een lading samples mee om het te proberen. Super pomp en heerlijke trainingen. Heb ook het gevoel dat ik langer 'vol' blijf.

Ronnie's supps werken wel degelijk, gebruik ze al maanden en ben er tevreden over.. Allemaal weer van die mannetjes die een grote mond hebben erover maar nog nooit gebruikt. Zeg dan niets.

Goedkoop is Ron niet :D
Heb met die samples ressurect-pm wel lekker geslapen hoor... dat sloeg bij mij wel aan. Alleen is de smaak ehmn...."apart"
Die pre-workout vind ik helemaal niks van hem, maar ik ken er ook die er lekker op gaan...

Terug
Naar boven