Fitness Seller

Vraagje over uploaden naar een newsgroup

Jopske

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Ik heb zojuist mijn eerste posting proberen te maken op mijn newsgroup, maar tijdens de post komt er een foutmelding: Error bestand te groot voor deze server".

Ik gebruik YencPowerPostA&A11b als programma en post op newszilla met 2 threads tegelijk. De bestanden waren niet groter dan 15mb per stuk. Dat is niet al te groot lijkt mij?

Iemand hier meer ervaring mee, en een oplossing voor me? Ik bestanden langskomen die groter dan 15mb zijn dus ik heb geen idee waar het aan kan liggen.

Maak ze eens 14,7mb. Mocht dat ook niet werken maak ze dan 2mb de stuk.

• Topic Starter Topic Starter
heb net 10mb gemaakt. poging 2 onderweg.

sux ass dus. 10mb ook te groot................

Doen ze vaak dus express. Nu moet men weer extra moeite doen en de meeste haken dan dus af.

Ik probeer eerst wel 5mb dan nu. Anders idd naar 2mb. Hoe kan het dan dat ik nooit zulke kleine porties zie in post. Ook van mensen zonder pay server

Ligt puur aan de server waar je wilt uploaden. Als deze het niet accepteert, dan komen ze ook niet in de nieuwsgroepen. Een andere provider accepteert ze wel en plaatst ze dus gewoon.

Yzord zei:
Ligt puur aan de server waar je wilt uploaden. Als deze het niet accepteert, dan komen ze ook niet in de nieuwsgroepen. Een andere provider accepteert ze wel en plaatst ze dus gewoon.
newszilla is een van de beste gratis newsgroups. Echt een domper als je alleen maar van die kleine bestandjes kan posten. Niet dat het erg veel werk is om zo te maken (ongv 5 minuten) , maar had het graag anders gezien.

Newszilla kan het wel. Wil je het uploaden naar een nieuwsgroep gestored op je provider server of wil je uppen op een payserver?

newsgroup gestored op mijn provider

dan kan het aan je provider liggen dat het niet lukt. Aan newszilla ligt het niet.

Hmm, daar heb je aan de ene kant gelijk. Die doen vaak niet moeilijk...dan sta ik even voor dichte deur nu..

Ja ik weet het ook niet. Ga nu een pogin met 2mb, en als dat niet lukt met 1mb doen. Maar daarna wordt het echt te gek. Dit kan niet kloppen.

De grootte van een bestand maakt niet uit. Je post namelijk niet het 2MB, 5MB of 100MB bestand op de server, maar de tientallen parts waaruit dit bestand bestaat. Je kunt de grootte van zo'n part in powerpost aanpassen.

De grootte van een part wordt gemeten in "lines". Je kan dit in Powerpost aanpassen bij properties > program > default max lines per part. Bij mij staat die waarde op 5000, je zou hem ook op 3000 kunnen instellen.

boven zei:
De grootte van een bestand maakt niet uit. Je post namelijk niet het 2MB, 5MB of 100MB bestand op de server, maar de tientallen parts waaruit dit bestand bestaat. Je kunt de grootte van zo'n part in powerpost aanpassen.

De grootte van een part wordt gemeten in "lines". Je kan dit in Powerpost aanpassen bij properties > program > default max lines per part. Bij mij staat die waarde op 5000, je zou hem ook op 3000 kunnen instellen.
hehe thx dit is precies dezelfde tip die ik zojuist ook op ftd heb gehad ;) Natuurlijk had ik alle pars weer gedelete dus ga over 5 minuutes op 3000 posten.

Het waren dus de lines. Van 5000 naar 3000 gezet en no problemos :D .

Terug
Naar boven