XXL Nutrition

vraagje over winstrol

michael

Cool Novice
Waardering
0
als je de winstrol in je schouder zal zetten. moet je dan de helft van de ampul in de ene schouder en de anderen helft in de anderen. i.v.m plaatselijke groei

hoor van veel jongen zat winstrol plaatselijke groei veroorzaakt.

heeft er iemand ervaring mee?

michael zei:
als je de winstrol in je schouder zal zetten. moet je dan de helft van de ampul in de ene schouder en de anderen helft in de anderen. i.v.m plaatselijke groei

Ik zal je vraag maar ff behandelen :D

Aangezien je de Winstrol waarschijnlijk om de dag zal zetten kan je beter gewoon om de dag verwissellen van kant. Je moet trouwens ook de hele ampul opmaken dus dan kan je die beter in één keer injecteren.

Plaatselijke groei door Winstrol is bij mij niet bekend ...

Het is trouwens ook een beetje onzin om 2 keer te injecteren voor 1 ampul Winstrol en ik denk trouwens dat het injecteren in je schouder al zeer genoeg zal doen aangezien de werkzame stof Stanozolol niet oplost.

Zelf ben ik meer voorstander van het prikken in de bil aangezien het daar het makkelijkst is.

Laatst bewerkt:
michael zei:

Hallo,

Ik ben zelf een voorstander van het verdelen over links en recht van 1 ampul. Theoretisch gezien zou het plaatselijk zetten van Winstrol geen plaatselijke groei kunnen veroorzaken maar heel veel BB' ers doen het toch (waaronder ikzelf) Mijn schouders zijn niet mijn sterkste punt maar ik heb ze het afgelopen jaar aardig bij kunnen trekken. Het kan trouwens nog wel verschillen van welke fabrikant je de winstrol gebruikt(de een wordt makkelijker opgenomen dan de ander) Maar aangezien wnstrol niet een compleer sterielle as is kan het nog wel eens zeer gaan doen

Het kan inderdaad wel eens pijnlijk zijn maar hej NO PAIN NO GAIN.

michael zei:

Dat is een mythe helaas. AAS kunnen geen plaatselijke groei veroorzaken, geen onderzoek ondersteund die theorie.
Injecteer je wintrol wel op verschillende plaatsen want na injectie zal je de volgende dag niet op dezelfde plaats willen zetten. Het zwelt meestal op en is vrij pijnlijk ook om te trainen. Wel heb je een goede pump; maar dat is slechts een leuke bijkomstigheid die niets met extra groei heeft te maken.

Klopt.

Steroiden zetten een hormonaal proces op gang dat in de hersenen wordt aangestuurd.
Winstrol is makkelijk te zetten omdat het op waterbasis is en zelf zet ik het 't liefst in de armen.
Klein naaldje erbij en klaar.

Als steroiden plaatstelijke groei zouden veroorzaken dan zouden bodybuilders de gespierdste, grootste reten hebben die je je maar kunt voorstellen.

Plaatselijke 'groei' is een continue irritatie van het weefsel waarin gespoten is. Dit zet wat op en zorgt voor een 'groei'effect maar verdwijnt weer zodra de irritatie verdwenen is.

Yep,wat hierboven staat zecht genoeg.Er zijn wel bb die zeggen plaatselijke groei te hebben gehad door de olie die in sommige anabolen zit.Maar dit kan nooit bij winstrol omdat dit op waterbasis is.

DE grap van het weekend:
"Er zijn wel bb die zeggen plaatselijke groei te hebben gehad door de olie die in sommige anabolen zit."

Als dat zo is dan bestel ik meteen 10 liter lijnzaadolie :)

Beste Lorenzo, als je van olie plaatselijke groei krijgt dan zaten we allemaal elke week wel een litertje olie te spuiten! De plaatselijke groei is niet meer dan een tijdelijke irritatie van het spierweefsel dat protesteert.

Aangezien er geinjecteerd wordt op plekken die getraind worden voelt het dan net aan alsof we groeien op die plek.
We moeten nu eens echt af van die fabel van 'plaatselijke groei'' want zo houden we bij de dames ook de mythe in stand dat je je 'opblaast met anabolen'.

Ik bedoel hiermee de synthol gebruikers (die zeggen toch altijd dat het komt door de plaatselijke injecties).Snap je hem!dit is dus niet letterlijk bedoeld.

Nogmaals:
..."door de olie die in sommige anabolen zit."

Synthol is geen anabool.
Van Synthol krijg je ook geen plaatselijke groei maar wordt je gemis aan massa op die plaats opgevuld door een olie-substantie.

Precies, men denkt misschien wel dat door het langdurig oprekken van de fascia, de spier meer ruimte heeft om te groeien. Maar dit is puur speculatie. Het is vooral tijdelijk.

Overal mee eens :D

Terug
Naar boven