MuscleMeat

Vraagje over winstrol

YuRi

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Kan je winstrol van gg (waterbasis) ook 2x per week injecteren ipv om de dag? Dus ipv 3 a 4 keer per week gewoon 2x? Uiteraard met een hogere dosis.

Ik hoor t wel

Winstrol van GG is toch op oliebasis.

Winstrol moet je EOD zetten ivm met de halfwaarde tijd van ong 48uur.

YuRi zei:
Kan je winstrol van gg (waterbasis) ook 2x per week injecteren ipv om de dag? Dus ipv 3 a 4 keer per week gewoon 2x? Uiteraard met een hogere dosis.

Ik hoor t wel

Je kan de hele vial er in 1 keer in mikken maar of het verstandig is..?;)

heb dat eens geprobeerd.
2x per week t dubbele zetten....is niet goed
eod of nog beter ed is de way to go of voor olie gaan

Neem desnoods tabs.

Misschien een rare vraag, maar ik zat me laatst iets af te vragen

Stel dat je bezig bent met een winstrol only kuurtje, 4 tabs per dag.
Je traint op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.
Waarom heeft het dan nut om ook op de vrijdag en zaterdag tabs te nemen gezien de halfwaardetijd, tegen de tijd dat je weer gaat trainen op maandag is de stof immers al weer uit je lichaam?

damascus zei:
Misschien een rare vraag, maar ik zat me laatst iets af te vragen

Stel dat je bezig bent met een winstrol only kuurtje, 4 tabs per dag.
Je traint op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.
Waarom heeft het dan nut om ook op de vrijdag en zaterdag tabs te nemen gezien de halfwaardetijd, tegen de tijd dat je weer gaat trainen op maandag is de stof immers al weer uit je lichaam?

Eet je ook minder op dagen dat je niet traint? Het herstel en groei proces gaat natuurlijk 24/7 door.

goed dat je het zegt want dat brengt mij gelijk op mijn tweede vraag

Ervanuitgaande dat je spieren tot 48 uren na het trainen extra eiwitten opnemen, heeft het dan zin om, uitgaande van bovenstaande situatie, op zaterdag en zondag nog steeds de volle dosis eiwitten per dag te eten of kun je dan bv netzo goed 100 ipv 200 gram eiwit per dag nemen?

Het lijkt mij een beetje overbodig om dan op 200 gram per dag te zitten op die dagen maar misschien zie ik het verkeerd

damascus zei:
goed dat je het zegt want dat brengt mij gelijk op mijn tweede vraag!

Ervanuitgaande dat je spieren tot 48 uren na het trainen extra eiwitten opnemen, heeft het dan zin om, uitgaande van bovenstaande situatie, op zaterdag en zondag nog steeds de volle dosis eiwitten per dag te eten of kun je dan bv netzo goed 100 ipv 200 gram eiwit per dag nemen

je kan het ook omdraaien en makkelijker maken, waarom je voeding op niet trainingsdagen 48 uur na je laatste training aanpassen als je gewoon je training kan aanpassen.

ipv
ma,di, wo en do trainen

doe je ma, woe, vrij en zat

zit je nooit langer dan 48 uur zonder training :cool:

Rustdagen zijn even belangrijk als trainingsdagen...je hersteld op rustdagen dus alles hetzelfde aanhouden.

Terug
Naar boven