MuscleMeat

vraagje windows vista

dat kan alleen met vista ultimiate en business, heb je deze niet dan gaat het niet. Heb je deze wel da kan je een zoeken naar multilingual user interface pack en hoe deze installeren.

edit: niet met business, wel interprise (en steeds ultimate)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Welke vista gebruik je?

Ja, maar er zijn verschillende soorten vista.
Moet je in uitvoeren (sneltoets Windows teken r) (tegelijk).
Winver intypen en dan enter.
Dan kan je zien welke versie je hebt (boven in).

dat kan alleen met vista ultimiate en business, heb je deze niet dan gaat het niet. Heb je deze wel da kan je een zoeken naar multilingual user interface pack en hoe deze installeren.

Ik denk dat je bedoeld ultimate en enterprise? ik heb zelf business en daar kan het echt niet :P

Verder kan je twee dingen doen: of via een progje en een taalpakket, wat de kans kan geven dat windows je vista als illegaal ziet, of je pc / laptop even opnieuw installeren, (wel even alles op een usb stickje zetten ofzo natuurlijk :P)

bedoel je dit???
9t20kp.png - 167871

Ik denk dat z'n gehele OS in het engels is, dus als je op start drukt dat ie dan ziet my documents ipv mijn documenten. dit is alleen voor hoe je toetsenbord is ingesteld en hoe deze typt zeg maar..

Dat denk ik ook maar meeste mensen vragen A terwijl ze B bedoelen.

Ik heb Vista Ultimate gehad... na 2 weken er weer XP opgezet. Had bij bijna elke boot een blue screen en drivers zijn een nachtmerrie, wat een k*t OS.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

alles is engels???

Yup :P Windows 7 en Linux Mint in dual boot ftw ^^
Over W7 weet ik nog helemaal niks dus daarover doe ik geen uitspraken. Nou ja het enige wat ik gehoord heb is dat het een bijgewerkte Vista is maar dat is dus van horen zeggen. Dual- of multi-boot gebruik ik niet meer. Dit is leuk voor de gamers die vaak nog afhankelijk zijn van Windows maar in alle andere gevallen is Virtualbox/VMWare imo een betere oplossing.

Over W7 weet ik nog helemaal niks dus daarover doe ik geen uitspraken. Nou ja het enige wat ik gehoord heb is dat het een bijgewerkte Vista is maar dat is dus van horen zeggen. Dual- of multi-boot gebruik ik niet meer. Dit is leuk voor de gamers die vaak nog afhankelijk zijn van Windows maar in alle andere gevallen is Virtualbox/VMWare imo een betere oplossing.

Hm.. ik heb zelf vista gehad omdat die standaard bij me laptop geleverd was en toen deed ik win7 erop om te testen en dat is allemaal een stuk sneller,, vooral je geheugen gebruik heeft MS (eindelijk!) aangepast.. bij opstarten niet meer dan 650 mb in gebruik :) waar draai jij dan op eigk big-T? bij linux, welke distro

Hm.. ik heb zelf vista gehad omdat die standaard bij me laptop geleverd was en toen deed ik win7 erop om te testen en dat is allemaal een stuk sneller,, vooral je geheugen gebruik heeft MS (eindelijk!) aangepast.. bij opstarten niet meer dan 650 mb in gebruik :) waar draai jij dan op eigk big-T? bij linux, welke distro
Fysiek heb ik OS X (Leopard) en virtueel: XP, Server 2003 en Linux (Ubuntu).

Ik heb Vista Ultimate gehad... na 2 weken er weer XP opgezet. Had bij bijna elke boot een blue screen en drivers zijn een nachtmerrie, wat een k*t OS.

ik moet zeggen dat ik het in het begin van vista precies het zelfde had maar nu draait het echt als een zonnetje voor me, mede door verbeterde drivers, ik vind het nu iig erg prettig werken voor mezelf.

(overigens vista ultimate 64bit)

ik moet zeggen dat ik het in het begin van vista precies het zelfde had maar nu draait het echt als een zonnetje voor me, mede door verbeterde drivers, ik vind het nu iig erg prettig werken voor mezelf.

(overigens vista ultimate 64bit)

Heb je wel een redelijke goede PC inhoud dan?

Terug
Naar boven