MuscleMeat

vraagje

pimpyou

Novice
Waardering
0
Ey ik was 4 maanden klaar met een kuur en heb nu sinds een maand last van 1 tepel daar zit een knobbeltje onder.Gaat dat weg of wat moet ik nu doen?
Graag van iemand zijn mening wat hetzelfde heeft gehad.

Ey ik was 4 maanden klaar met een kuur en heb nu sinds een maand last van 1 tepel daar zit een knobbeltje onder.Gaat dat weg of wat moet ik nu doen?
Graag van iemand zijn mening wat hetzelfde heeft gehad.

gyno kerel, ff lezen op dit forum wat je daar tegen kan doen. Staat genoeg over. Vrees dat het niet vanzelf zal weggaan. :(

Wat heb je gebruikt?

Want misschien is nolva niet op zn plaats mr Infinity, ouwe trekzak! :D

Ik heb ook een keer last gehad van grote schijven, ik nam toen een week stormba tabs en toen was het weg.

Werkt niet bij iedereen geloof ik, Nolvadex doet bij mij weer weinig.

Ligt er ook aan wat hij gebruikt heeft. Als hij Tren heeft gebruikt denk ik dat nolva weinig gaat doen. Maar ik vind het wel een beetje vreemd dat dit pas 4 maanden na de kuur gebeurt. Komt dit wel vaker voor zolang na een kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb inderdaad trembolone gebruikt en heb nog genoeg nolvadex thuis dus als ik dat eens zou proberen hoop ik dat het weggaat anders zal het wel operatief moeten denk ik dan.Of wat kan ik beter pakken dan nolvadex dat de kans groter is dat het weggaat.
Alvast bedankt

Terug
Naar boven