Fitness Seller

Vraagje

Een kist nolvadex/proviron paraat houden!

Misschien is het voor jou het beste om vanaf dag één van je kuur je al te wapenen tegen sterk opkomende gyno.
Testosteron zal wel taboe zijn...

wat een gelul man, je hoeft niet bang te zijn, hou wel zoals dboll al zei nolvadex of zo bij de hand, dan komt het goed met die shit....
Succes ermee bro

'wat een gelul man'

Ik ben in een vriendelijke bui kerel; mag het wat genuanceerder?
Kunnen we hier normaal discussieren over dit onderwerp zonder meteen in krachttermen te vervallen?

Patrick geeft al aan dat ie een gyno-klantje is ZONDER steroiden-gebruik.
Mét steroiden zal het em zeker overkomen. Om dit UIT te sluiten kun je beter beginnen met bescherming al zal dit z'n effect op je gains hebben!

DBC01 zei:
'wat een gelul man'

Ik ben in een vriendelijke bui kerel; mag het wat genuanceerder?
Kunnen we hier normaal discussieren over dit onderwerp zonder meteen in krachttermen te vervallen?

Patrick geeft al aan dat ie een gyno-klantje is ZONDER steroiden-gebruik.
Mét steroiden zal het em zeker overkomen. Om dit UIT te sluiten kun je beter beginnen met bescherming al zal dit z'n effect op je gains hebben!

never mind then

DBC01 zei:
Misschien is het voor jou het beste om vanaf dag één van je kuur je al te wapenen tegen sterk opkomende gyno.
Testosteron zal wel taboe zijn...

En waar denk je dan aan? Iedere dag 10mg nolva ???

Iedere dag 10mg Nolva zou een goede basisdekking zijn.

Ligt er ook hélemaal aan wát voor AAS je gaat gebruiken.
Wees in ieder geval op je hoede!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de info maar hoe ken ik nou prezies zien dat ik er aanleg voor heb ik moet zeggen train een tijdje maar heb het gevoel dat er een beetje vet rond met tepels blijven zitten als me tepels hard zijn dus omdat ik het koud heb ofzow ;)
dan zie ik het niet meer .

??? ??? ??? ??? ???

Jij komt toch echt zélf met de mededeling dat je gyno-gevoelig bent...
Volgens mij weet je niet precies wat dat inhoudt.

Mijn advies: Ga eens langs de dokter, is heel normaal. En vraag hem zijn oordeel.
Kom dan even terug met deze vraag want hier kan niemand echt iets mee.

DBC01 zei:
??? ??? ??? ??? ???

Jij komt toch echt zélf met de mededeling dat je gyno-gevoelig bent...
Volgens mij weet je niet precies wat dat inhoudt.

Mijn advies: Ga eens langs de dokter, is heel normaal. En vraag hem zijn oordeel.
Kom dan even terug met deze vraag want hier kan niemand echt iets mee.

Ja oke maar daarvoor vraag ik het juist voor de zeker heid als ik foto's plaats ken je daar dan meer mee ????

Eigenlijk had iemand anders gezien en dacht dat het volgens hem zo was dus vandaar dat ik het vraag die persoon zij volgens mij ben je gyno gevoelig vandaar dat ik vraag als het zo is wat ik dan moet doen als ik toch wil gaan gebruiken .

Ik kan het je niet zeggen. Zelfs een arts zou zeggen: kom langs want ook aan foto's heb ik niks.

Terug
Naar boven