MuscleMeat

Vraagje ???

power ranger

Novice
Waardering
0
Ik las op de webpagina dat je voor de training het beste
1.) KURKUMA EN PENAX GINSENG
2.) VITAMINE C EN GINKGO
3.) SINT JANSKRUID
kunt gebruiken.Waar kan ik deze producten kopen????

GR Power

Welke webpagina ? Zou behalve die vitamine C niks van dat rijtje gebruiken. Allemaal van die middeltjes zonder een echt bewezen werking voor BB.

http://www.finalflex.com/suppletie.htm

Dit dus, met als bron ergogenics. Beetje vage aanbevelingen van nog vagere middelen. Zorg er eerst voor dat je voeding, training en rust in orde is.

Als je al supplementen wilt gebruiken, neem een multi vitamine, vitamine C, creatine en wat Whey proteine. Al die misschien wel werkende middeltjes heb je weinig aan.

Kurkuma ? da's toch van die kruiden voor door je rijst heen ? (en wtf zijn hitteschokeiwitten ?)

Maar kurkuma koop je gewoon bij de kruidenboer (toko, marktkraampje, AH) neem dan meteen kaneel mee, dat schijnt je insulinegevoeligheid te verbeteren en is ook nog eens lekker door je shake heen (mits je banaan of chocolade hebt in ieder geval)

Voor de rest kon je best wel eens kunnen slagen bij de kruidvat. (of tik het ander maar eens in in google, massa's plaatsen waar je dit online kunt kopen denk ik) Misschien zelfs wel bij de sponsor van dit sub-forum.

Of het allemaal nuttig is ? dunno, het effect is hoogstens marginaal. (sint Janskruid is meer iets voor het najaar omdat je gevoeliger wordt voor fel licht en het is tenslotte zomer naar het schijnt, alhoewel je daar vandaag niet zo veel van merkt)

Welke webpagina ? Zou behalve die vitamine C niks van dat rijtje gebruiken. Allemaal van die middeltjes zonder een echt bewezen werking voor BB.

En jij bent moderator Ericr? Het is al lang bewezen dat St.Janskruid wel degelijk werkt.

Dr. Worf zei:
En jij bent moderator Ericr? Het is al lang bewezen dat St.Janskruid wel degelijk werkt.
Supermod zelfs :D Die discussie over amper werkende supps voor BB is al gevoerd. Yep Sint Janskruid werkt, als je bijvoorbeeld in een dip zit. Het effect voor krachttraining of BB is amper merkbaar of zeer subjectief. Komt nog bij dat je er in de zomer weinig aan hebt, of je moet de hele dag willen binnen zitten.

Het is niet al te duur, maar om nou alle marginale middeltjes te nemen met hoop op effect gaat mij in ieder geval te ver, stick to the basics.

Ik ben het ook zeer zeker met je eens hoor Ericr, maar St. Janskruid is gewoon een bewezen supplement. Het was btw niet mijn bedoeling om je af te zeiken ey..

Terug
Naar boven