XXL Nutrition

Vraagje

ultras34

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
86kg
Beste mensen,

Ben al paar keer met vrienden naar proeftraning geweest en ben sinds vandaag ingeschreven..

En ik wil graag wat breder worden.. Dus was net van plan om een Eiwitten shake te kopen maar ik hoor van me vriend dat je een bepaalde schema moet bijhouden dagelijks moet je wat eten maar ook goed/gezond. en elke dag moet ik dat bijhouden..

Nou ben 19jaar me lengte is 1.82 en me kilo rond de 85 kilo.

Hoe zal ik nou beginnen? elke ochtend broodje kipfilet met melk ? ik weet echt niet wat ideaal is voor mij..

kunnen jullie misschien mij helpen ?
alvast bedankt! gr

wat is je doel? afvallen? aankomen?

• Topic Starter Topic Starter
afvallen wil ik niet wil gewoon breder worden gewoon massa

lees de stickies. bereken je behoefte. en maak een schema.

heb ik al gedaan maar heb niet veel kunnen vinden..

stel morge ochtend om half 8 ? begin ik met 2 broodjes kaas en een glaasje melk.
10uur een ik broodje kipfilet
3uur in de middag 2broodjes
en 6 uur avond eten kip met rijst ?

is dit nou een goeie beginnetje ?

Lees de stickys opnieuw.

heb ik al gedaan maar heb niet veel kunnen vinden..

stel morge ochtend om half 8 ? begin ik met 2 broodjes kaas en een glaasje melk.
10uur een ik broodje kipfilet
3uur in de middag 2broodjes
en 6 uur avond eten kip met rijst ?

is dit nou een goeie beginnetje ?
Nu die hoeveelheid x4 en je komt in de buurt, maar je hebt wat meer eiwitten nodig dan dat.

Of zoals al gezegd is, lees de stickies

Ultras, uit je vragen blijkt echt wel dat je de stickies niet echt gelezen hebt. Wellicht vond je het verwarrend omdat je bepaalde termen niet kent.

* Bepaal wat je wilt doen. Wil je vet kwijtraken dan heet dit ´cutten´. Wil je massa kweken (dus spier, niet vet - lijkt me logisch) dan heet dit ´gainen´

* Ga je cutten dan moet je MINDER eten dan je behoefte, wil je gainen dan moet je MEER eten dan je behoefte. In beide gevallen niet té veel want dan gaat het fout. Hoe je het beste cut of gaint staat in de stickies (voedselschema´s etc)

* Om te bepalen wat nu eigenlijk je behoefte (aan calorieen) per dag is, moet je dit uitrekenen aan de hand van bepaalde informatie. Dit staat in de stickies.

elke ochtend een broodje. Ja dat is ideaal bro, als je een meisje van 8 bent ja.

zoals reeds gezegd, STICKYS! Deze staan echt vol met nuttige informatie, als je deze goed leest zou je geen vragen meer moeten hebben ;)

bedankt voor jullie reactie's!

maar kunnen jullie ook links geven ? want er zijn zoveel stickys geopent
dan neem k het gerust ff door

zoveel moeite kost dat niet hoor.
je zal toch ook zelf een schema op moeten stellen.

bedankt voor jullie reactie's!

maar kunnen jullie ook links geven ? want er zijn zoveel stickys geopent
dan neem k het gerust ff door

Mother%&"##%$"T% GET THE **** OUTTA HERE BEFORE I COME OVER AND WHOOP YO SORRY ASS!

*** wordt schuimbekkend afgevoerd naar de Psych-ward ***

Terug
Naar boven