Fitness Seller

Vraagje

goos

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
25%
Beste allemaal,

Ik ben een maandje bezig met fitnessen. Ga ongeveer 6x per week. Tot nu toe heb ik de WheyShake en de ExtremeBurner van MDY gebruikt maar vind het wel mooi geweest daar. Ben van plan om bij BenF nu nieuwe producten aan te schaffen daar waar mijn huidige op zijn.

Ik ben op zoek naar een creatine, pwo en een eiwitshake. Ik zat zelf te denken aan NoxiPro, NR1 óf Ultimate Creatine, en tot slot nog de Whey Perfection.

Is dit goed te combineren of adviseert iemand iets anders?

Alvast bedankt!

maandje bezig... en je klapt er gelijk op met allerlei supplementen.
Je had beter eerst zonder supplementen kunnen beginnen.. kijken hoe dat gaat.. en dan in de loop van de tijd kan je altijd nog naar de supplementen grijpen als je weet wat je doelen zijn.
en persoonlijk vind ik een doosje animal pump wel een fijne creatine

Voedingsschema opstellen, met 22% kan het een stuk beter.. En hoeveel weeg je? Stickies lezen in de voedingssectie, onderhoud berekenen, daar 500 kcal bijtellen voor te bulken, 500 om te cutten. Ipv naar supplementen te grijpen, eerst je voeding op orde krijgen. Als je dat onder de knie hebt, kan je gerust creatine en een shake aanschaffen. Succes alvast ;).

Op zich niks mis met die combo...
als voor de rest je voeding in orde zit...

Groet Ray...

• Topic Starter Topic Starter
Voedingsschema opstellen, met 22% kan het een stuk beter.. En hoeveel weeg je? Stickies lezen in de voedingssectie, onderhoud berekenen, daar 500 kcal bijtellen voor te bulken, 500 om te cutten. Ipv naar supplementen te grijpen, eerst je voeding op orde krijgen. Als je dat onder de knie hebt, kan je gerust creatine en een shake aanschaffen. Succes alvast ;).

Voedingsschema heb ik al van mijn trainer gehad. Eet 6x per dag. Pasta met tonijn na het fitnessen, 's avonds voor slapen kwark. 's morgens brinta. Tussendoor shakes, fruit en af en toe nog wat kwark met whey.
Klopt er ook maar iets van?

Desalniettemin wil ik graag aan de supplementen, ik kan het betalen en wil gewoon zo snel mogelijk resultaat! Aanbevelingen?

edit: weeg momenteel 86kg

Creatine gaan gebruiken terwijl je net een maand bezig bent?? Waarvoor in godsnaam? Zit je nu al op een plateau dat je geen progressie meer maakt ofzo, dat je zo graag aan de noxi etc wil?
Ga gewoon eerst lekker trainen en zorg dat je voeding voldoende eiwitten bevat en heb je daar moeite, dan kan je eventueel een proteine shake nemen.. maar om nu al andere sups te nemen..beetje overbodig na 1 maandje trainen..
Je kan nu de meeste progressie maken..je begint net..dus neem daar je profijt van..en als je niet meer vooruit gaat of heel langzaam..dan kan je je heil gaan zoeken in de wereld van supps;)

maandje bezig... en je klapt er gelijk op met allerlei supplementen.
Je had beter eerst zonder supplementen kunnen beginnen.. kijken hoe dat gaat.. en dan in de loop van de tijd kan je altijd nog naar de supplementen grijpen als je weet wat je doelen zijn.
en persoonlijk vind ik een doosje animal pump wel een fijne creatine

waarom ik ben ook gelijk met begonnen eerste maand alleen whey en crea en nadat me voedingsschema en trainingschema in orde waren na een maandje uitproberen en testen wat andere dingen erbij gedaan

Motivatie ect is er wel maar ik ben zo ontzettend gebrand dat ik nog sneller resultaat wil zien. Natuurlijk is er in 3 / 4 weken veel gebeurt maar het kan mij niet snel genoeg.

Heb ondertussen de producten uit mijn eerste post besteld, komen morgen binnen. Maar kan ik dat gebruiken in combinatie met dat spul uit de VS?

dan heb je de verkeerde sport gekozen.. Dit is een sport waar je in maanden is het niet in jaren moet gaan denken.. Pff crea gaat je niet helpen nog harder of sneller te gaan.. Daar kan je lichaam nog teveel progressie voor maken.. Dat je anders niet gelijk in de aas sectie info gaat vergaren.. Dan ga je pas hard..:( geduld.. Dat is een eerste vereiste wil je groeien..;)

dan heb je de verkeerde sport gekozen.. Dit is een sport waar je in maanden is het niet in jaren moet gaan denken.. Pff crea gaat je niet helpen nog harder of sneller te gaan.. Daar kan je lichaam nog teveel progressie voor maken.. Dat je anders niet gelijk in de aas sectie info gaat vergaren.. Dan ga je pas hard..:( geduld.. Dat is een eerste vereiste wil je groeien..;)

Natuurlijk begrijp ik dat, het is een kwestie van maanden. Maar ik wil er nu al het maximale uit halen als je begrijpt wat ik bedoel. Zover ik weet, en ik weet er eigenlijk niet zo heel veel van, kan het alleen maar een positief effect hebben op je spiergroei
en geen negatief. Al helpt het maar een klein beetje ben ik al blij!

6x Per week :roflol: wil wel eens weten hoe je traint dan

miss wel elke dag fb:p

Nee ik doe absoluut niet iedere keer FB, heb een split schema waar ik mij keurig netjes aan houd ;)

Maar kent niemand uberhaupt die website i-supplements voor die ephedra pillen?

Terug
Naar boven