AndroidHealthClinic

vraagje......

ook welkom! :)

test enanthaat is goed te gebruiken in de cut. als je er een anti-e bij gebruikt heb je weinig last van vocht, en als je schoon eet zul je weinig tot geen vet aanzetten.

Maar cutten met test e is denk ik niet weggelegd voor een beginner, die de eigenschappen van de as niet kent. Ik denk dat je gewoon beter de wat "standaard" middelen kunt gebruiken die juist bedoeld zijn voor de cut.

Als het je gaat om het resultaat na de kuur maakt het dan geen verschil of je nu test e neemt of test prop aangezien het vocht na de kuur weer wegtrekt?

MmS zei:
Als het je gaat om het resultaat na de kuur maakt het dan geen verschil of je nu test e neemt of test prop aangezien het vocht na de kuur weer wegtrekt?

nee, test is test.. alleen de eigenschappen zijn tijdens de kuur anders en de werkings duur verschilt. toch denk ik als je wilt cutten met test e je niet helemaal weet hoe het werkt.

je wil het behoud van je spiermassa stimuleren op het moment dat je laag gaat in je kh's. dus met weinig calorieen droger worden en niet te veel volume verliezen.

Ik zou zelf dan proberen zo laag mogelijk te komen wat betreft bf% met een goed dieet en cardio, en de laatste periode van je cut een kort kuurtje pakken met de daarvoor bestemde middelen.

• Topic Starter Topic Starter
younggod zei:
nee, test is test.. alleen de eigenschappen zijn tijdens de kuur anders en de werkings duur verschilt. toch denk ik als je wilt cutten met test e je niet helemaal weet hoe het werkt.
je wil het behoud van je spiermassa stimuleren op het moment dat je laag gaat in je kh's. dus met weinig calorieen droger worden en niet te veel volume verliezen.
Ik zou zelf dan proberen zo laag mogelijk te komen wat betreft bf% met een goed dieet en cardio, en de laatste periode van je cut een kort kuurtje pakken met de daarvoor bestemde middelen.
ik heb de vraag misschien wat overdreven gesteld, vol in de cut gaan is zeker niet mijn bedoeling; ''geen vet aankomen en misschien een %tje lager komen'' had ik zo voor ogen.
met een strak dieet en iets meer cardio dan normaal(normaal doe ik geen cardio :D ) moet dat toch te lukken zijn?

ja maar daar heb je toch geen a.s voor nodig? dat lukt je ook met cardio als je dat nooit doet. doe het goed of doe het niet is mijn mening.....

• Topic Starter Topic Starter
younggod zei:
ja maar daar heb je toch geen a.s voor nodig? dat lukt je ook met cardio als je dat nooit doet. doe het goed of doe het niet is mijn mening.....

ik wil gewoon een aantal kg spiermassa pakken, en daarbij schoon eten(dus niet histerisch bulken) en voor de verandering wat cardio erbij doen ;)

is kijken wat er gebeurt

jeshaja-r zei:
ik wil gewoon een aantal kg spiermassa pakken, en daarbij schoon eten(dus niet histerisch bulken) en voor de verandering wat cardio erbij doen ;)
is kijken wat er gebeurt

Dan moet je gewoon een cuttingcycle pakken, je zult ermee groeien terwijl je in bf zult zakken (mits je het goed doet)

zie bijv de leerzame threads

Terug
Naar boven