Fitness Seller

vraagje

mika7824

Novice
Waardering
0
er is iemand die ik ken en die ken aan spuiten geraken waar je spieren hard blijven.zoals ze hard zijn juist dat je gefitnest hebt. is dit goed of niet ?

leuke vraag, als die spuiten in je spieren blijven zitten kan ik me best voorstellen dat je spieren had worden, maar dan van de abcessen e.d. :p

Dit is ook de voeding en dieet sectie, voor anabolica vragen met je daar je vraag stellen :)

Grtz

idd de verkeerde sectie

Maar je bent 17, en aan je vraag te zien ken je nog helemaal niks over AAS,

dus is dit niet goed en laat het maar voor wat het is. ;)

Eten, trainen en slapen is momenteel het allerbeste wat je kan doen :)

mika7824 zei:
er is iemand die ik ken en die ken aan spuiten geraken waar je spieren hard blijven.zoals ze hard zijn juist dat je gefitnest hebt. is dit goed of niet ?
er komt heel veel druk te staan op je lichaam met zoiets, en helemaal niet gezond als je nog niet ervaren bent
ik zou er nog een tijdje mee wachten

Ik zou eerst zelf eens wat moeite doen door hard te trainen en op je voeding te letten. Fitness is geen sport waar alles vanzelf komt ...

De zomer komt er aan , je begint het al te zien:p

Ja hoor, bereid je maar weer voor op de 5 keer per week borst en biceps schema's, de hoe haal ik het vet op mijn buik weg topics, de binnenkant borst vragen, en uiteraard....topics als deze.

mika7824 zei:

Gezien uw leeftijd zou ik eerst maar eens in de voeding en trainingsectie rondneuzen;)

Ik denk ook dat het beste is om eerst maar een in de FAQ sectie te gaan lezen daar vind je veel meer. IK vind ook dat je vraag wel erg summier is gefomuleerd. Maar spuiten waar je spieren hard van blijven :P sorrie heb ik nog nooit van gehoord :)

synthol..?

goed spul..als je zat spuit hoef je niet meer zoveel te trainen en te eten..:thumbs:

Terug
Naar boven