MuscleMeat

Vraagje

kristof1104

Novice
Waardering
0
Hey iedereen,
Ik ben 17 jaar en 9 maande, :D , ben 1m80 en weeg 61kg
ik train al 8 maande. ga 4 dagen van de week trainen en train elke dag heel hard altijd meer en meer kilo. Maar ik blijf maar 60 kg wegen en er komt geen massa bij :s
dus ik was zo aant denken om prohormonen te nemen ma ik weet hier niks vanaf.. Zou ik da Kunne pakke? of ben ik nog te jong?

Omfg, gebruikt iemand de search functies of leest iemand de sticky's wel door
Je komt niet aan omdat je niet genoeg eet. En nee geen pro hormonen want hier hoor jij niet eens te kijken, je hoort 24/7 in de voedings sectie en trainingsectie rond te kijken en dingen te lezen.
Je bent pas 61 kg bij 1,80 man straks waai je weg op het strand
j/k
Nee geen pro hormonen nemen maar gewoon goed en gezond eten trainen en slapen. Dus op naar de voedingsectie

Spiertje16 zei:
Nee geen pro hormonen nemen maar gewoon goed en gezond eten trainen en slapen. Dus op naar de voedingsectie
Kon niet beter gezegd worden.

Prohormonen zijn geen uitweg om even snel te gainen. Al helemaal niet als je 60 kg bij 1.80 weegt. Je moet eerst een goede basis hebben waar je op wil bouwen. Een huis bouw je toch ook niet op drijfzand?

Stel een voedingsschemaop, misschien is 4x in de week trainen teveel voor je gezien je een ecto lijkt et zien.. maak er dan 3x van. Daarnaast kunnen jouw kleineballetjes de prohormonen nog niet goed aan ;) dus sluit prohormonen nog maar even uit tot minimaal je 21ste...

Inderdaad niet aan beginnen of in ieder geval de eerste 3 jaar nog niet.
Ga eens goed kijken wat je nog allemaal kan aanpassen in je dagelijkse voedingspartoon.
Eet in ieder geval 6 kleine maaltijden om een dag om zodoende je stofwisseling omhoog te krijgen.
Voor de rest moet je het voedingsectie goed gaan bekijken!

ik eet pas veel 6 maaltijden per dag en smorgens liefs spaghettie kwestie van veel koolhydraten bulken voor meer mass

Terug
Naar boven