Fitness Seller

vraagjuh

jeroentje72

Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
110kg
Ik train nu al weer 3.5 jaar en wilde 4 maanden geleden gaan kuren (weet niet hoe jullie hier tegenoverstaan maar dat even terzijde) heb me zo,n 3kwart jaar verdiept in het hoe en wat en vooral het eten wat daar bij hoort.
Bij mijn eerste kuur vrij zwaar ging ik voor andrelon cypionate en test, voelde me rete goed geen agressieve buien wilde alleen maar knallen groeide goed gewicht toename van 11 kilo, dat ging goed tot ik van de tien weken in week 6 inzakte weet niet waarom had niets veranderd kreeg mijn eten met moeite weg hag geen zin meer in trainen en na het eten misselijk ging wel gewoon door met eten en trainen alleen zakte hetgeen wat ik had opgebouwd heel snel weg,volgens sommige had ik een verkeerde kuur dus meteen een er achter aaangeplakt ook weer 10 weken 250 mg sustanon en 200 mg deca weer groeien als een gek en weer in week 6 klap ik in elkaar, weet iemand van jullie waar dit aan kan liggen
BVD MVV jeroen

Andrelon?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welke had je??

Denk dat je die tegen futloos haar moet hebben, die werkt diep tot in de puntjes!

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 15:42 ----------

Nu OT: Je moet wel je voeding blijven uppen tijdens je kuur. Verder is het vrij normaal dat je op een plateau terecht komt na 6-8 weken. Verandering van training/rust en je kcal inname verhogen kan helpen om te blijven groeien bij sommigen. Anderen verhogen naast hun voeding ook de dosis van de kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry ,altijd leuk zo'n woordenboek op je tab. Bedoelde parabolan

Wat zie je wegsmelten?

Je bent 40 jaar en stelt een 'vraagjuh' ? Ik denk dat die kuurtjes niet je enige probleem zijn.

• Like
Waarderingen: Vonk
Je bent 40 jaar en stelt een 'vraagjuh' ? Ik denk dat die kuurtjes niet je enige probleem zijn.

Krijgen we dat soort antwoorden weer, wat je van mijn vraagstelling vind interesseerd me niet zo ik stel een vraag en verwacht dan gewoon antwoord ook al vind je de manier kinderachtig er is overal wel wat op aan te merken.

En ja met het geen wat ik per dag minder zie worden is mijn massa ook al blijf ik goed eten volgens de voorschriften,
Vraag aan jullie waar het aan zou kunnen liggen als je het niet weet maar bent het niet eens hoe ik mijn vraag stel hoef je niet te reageren hoor

Met 40 jaar zal je eigen testniveau niet zo hoog meer zijn als van iemand van 30 bijvoorbeeld. Dus als je off gaat op die leeftijd denk ik dat je verhoudingsgewijs ook meer kwijt raakt.

serious question: hoe bevalt de choco punjab?

Terug
Naar boven