Fitness Seller

vraagsje

verhelst

Novice
Waardering
0
ben nu al een jaartje bezig aan het trainen maar let niet echt op mijn voeding nu zou ik graag een schema opstellen maar weet nie zo goed hoe ik eraan moet beginnen of ik best eet vlak voor trainnig of erna en wanneer ik best shake drink hoeplijkk kunnen jullie me wat op de gode weg zetten

greetz

wil je afvallen of juist in gewicht toenemen? dit is te weinig info om er iets van te kunnen zeggen. wat eet je nu?

• Topic Starter Topic Starter
gewicht toenemen wat ik nu eet is als volg
6u 2boterhamenmet chocopasta
9u 2boterhammen met gekookte ham
12u 4boterhammen met salami of soort salade
4ushake
6uwarm avond eten aardappelen vlees en groente
7u training 9u 1potje yoghurt

Werkelijk dude: je hebt nog veel werk om je schema in orde te stellen, op die boterhammetjes met chocopasta kom je er niet.
Lees dit eerst even allemaal en als je daarna nog vragen hebt stel ze dan maar:

[Link niet meer beschikbaar]

http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=44749&postcount=3

heb dat allemaal gelezen maar de vraag is nu hoe ik eraan begin want je moet toch een schema hebben voor een maand kan toch niet iederedag hetzelfde eten

wie breed wil worden moet pijn lijden en behoorlijk eentonig eten. nee hoor je kan toch wel wat afwisselen en ja het is zo het komt niet aanwaaien en je moet het echt willen en er veel voor over hebben, anders kun je er net zo goed niet aan beginnen. (mijn mening).

Vind ik ook.. veel mennekes denken zo van, ff bietje gewichte optillen zodat ik breed word.. NIET dus!:D

Eéntonig eten? Man, dat is helemaal niet nodig!

Je hebt gelijk als je zegt dat het ééntonig wordt om altijd maar aan de calorieen en eiwitten te moeten denken, maar je maaltijden hoeven alles behalve ééntonig te zijn.

Met verschillende eiwitbronnen, (rode) sauzen, kruiden, variaties in bereidingen (bakken, grillen, koken, rauw, noem maar op), vlees en vissoorten kan je zooooooooveel combineren, je kan makkelijk 3 maanden eten zonder ook maar 1 keer hetzelfde recept te moeten gebruiken.

Laat je fantasie gaan, heb plezier in het eten, zie het niet als een straf.

ok bedankt maar hoe bereken ik hoeveelik moet eten en wanneer ik best een shake drink en crea neem

Berekeningen kan je terugvinden in de sticky's in deze sectie. Shakes zijn over het algemeen 's morgens en direct na de training aan te bevelen.

Creatine heb ik geen ervaring mee, als ik het me goed kan herinneren moet je die óf een uur voor de training, óf twee uur na de training innemen, maar knoop me hier niet aan op, als je het zeker wilt weten moet je even in de supplementen sectie rondkijken.

Terug
Naar boven