Fitness Seller

Vriend Volkert van der G. bij de Partij vd Dieren

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
Dierenpoes rekruteert Volkert-vriendje

In de Tweede Kamer is ophef ontstaan over een medewerker van Marianne Thieme's Partij voor de Dieren. Die jongen die zo ijverig helpt met stencillen, folderen en postzegels halen blijkt niemand minder te zijn dan Sjoerd van der Wouw. Boezemvriend van Pim-killer Volkert van der Graaf. De beroeps-procesdeur helpt Milf Thieme dezer dagen met het opstellen van moties van afkeuring. Thieme snapt de commotie niet helemaal. Sjoerd is immers geen *kuch* terrorist. Dit in tegenstelling tot zijn maatje Volkert, die overigens ook weer gewoon aan de bak is. Zo heeft hij van zijn beroep zijn hobby gemaakt en probeert hij vanuit de Scheveningse gevangenis als vanouds zand in de justitiële raderen te strooien. Volkert staat onder meer een veroordeelde kleuterneuqer evenals een kindermoordenaar bij. Iedereen in dit land heeft namelijk recht op verdediging, zeker de sociaal zwakkeren...

GeensT.nl

:roflol:

Niks ten nadelen van dieren, ik vind ook dat die beter behandeld moeten worden, maar die dierenfanaten zijn gewoon gek. Zou me niks verbazen als er nog meer tuig tussen zit. Van die mensen die aanslagen plegen op wetenschappers die dierproeven doen enzo. Volkert van der Graaf was zelfs tegen het aanvallen van prooidieren door vleeseters in de natuur. :rolleyes:

Aanslagen op wetenschappers? Waar? Waar?

Volkert van der Graaf wordt in verband gebracht met de moord op Chris van der Werken (milieuambtenaar) maar verder ken ik weinig of geen incidenten waarbij personen betrokken waren.

ALF is ook al tijden stil, niet zo vreemd met tig AIVD-ers op je dak. Heb zelf ooit trouwens aan 1 tafel gezeten met een paar van die ALF-ers. Ben ik nu een terrorist?

Ik zie het probleem niet echt. Het zou toch redelijk ver gaan als die gast nou geen baan meer kon vinden omdat hij bevriend was met Volkert van der G.

Dat Volkert van der G. in de gevangenis rechtshulp geeft aan pedofielen en kindermoordenaars vind ik dan wel weer behoorlijk vreemd.

Groeten

• Topic Starter Topic Starter
Aanslagen op wetenschappers? Waar? Waar?

Volkert van der Graaf wordt in verband gebracht met de moord op Chris van der Werken (milieuambtenaar) maar verder ken ik weinig of geen incidenten waarbij personen betrokken waren.

ALF is ook al tijden stil, niet zo vreemd met tig AIVD-ers op je dak. Heb zelf ooit trouwens aan 1 tafel gezeten met een paar van die ALF-ers. Ben ik nu een terrorist?

Ik weet ook wel dat het best meevalt allemaal, maar ik zie ze er wel toe in staat. Wie weet wat er was gebeurd zonder de AIVD...

Vertel eens over die ontmoeting met die dierenbevrijders?

Ik zie het probleem niet echt. Het zou toch redelijk ver gaan als die gast nou geen baan meer kon vinden omdat hij bevriend was met Volkert van der G.

Dat Volkert van der G. in de gevangenis rechtshulp geeft aan pedofielen en kindermoordenaars vind ik dan wel weer behoorlijk vreemd.

Groeten

Ben jij toevallig een vriend van Volkert? Gelet op je naam? :D

(vragen ze aan mij ook wel eens hoor als ik zeg dat ik vegetarier ben).

EricR en Vegan Strength, volgens mij word ik outnumberd door het ALF hier. :D

Ik weet ook wel dat het best meevalt allemaal, maar ik zie ze er wel toe in staat. Wie weet wat er was gebeurd zonder de AIVD...

Vertel eens over die ontmoeting met die dierenbevrijders?

Ik nam een hap van mijn eten, zij namen een hap van hun eten en aan het einde was het eten op. Maar serieus, het zijn vrij rigide denkende personen en niet echt makkelijk benaderbaar. Iedereen aanwezig wist wat voor gasten het waren, heb me zelf meer bezig gehouden met de vrolijkere personen aan mijn tafel.

Nou nee. Ik ben uiteraard wel voor dierenrechten maar moord keur ik toch af. Het irriteerde me ook mateloos dat na de moord op fortuyn er een link werd gelegd tussen veganisme en agressie... :mad:

EricR en Vegan Strength, volgens mij word ik outnumberd door het ALF hier. :D

:D Ik kom eigenlijk nooit in die kringen. Ben 1 keer op zo'n veganistische dag geweest waar die ALF-gasten dus ook waren. Maar volgens mij maakte ik mij niet populair door te zeggen dat ik een kapitalistische vegetarier was. En al helemaal niet met mijn opmerking tegen een uitkeringstrekkende veganiste, die klaagde over te weinig geld, dat ze dan maar eens moest gaan werken.

Als zo'n ALFer nou kanker krijgt he, weigert hij dan ook medicijnen die op dieren zijn getest?

Als zo'n ALFer nou kanker krijgt he, weigert hij dan ook medicijnen die op dieren zijn getest?

Denk het wel ja, je wil niet weten hoe rigide die gasten denken. Ook al zullen daar ook uitzonderingen tussen zitten, maar velen zijn echt heel strikt.

Ben zelf ook nog een aantal jaar veganist geweest, daar ga je vanzelf wel redelijk strikt door denken.

Ze beweren van wel. Is even afwachten natuurlijk. Maar de ALF-acties zijn meestal niet gericht tegen dieren die voor dat soort experimenten worden gebruikt.

Denk het wel ja, je wil niet weten hoe rigide die gasten denken. Ook al zullen daar ook uitzonderingen tussen zitten, maar velen zijn echt heel strikt.

Ben zelf ook nog een aantal jaar veganist geweest, daar ga je vanzelf wel redelijk strikt door denken.

Dan heb je wel karakter, dat kan ik niet ontkennen. Toch denk ik dat als het je leven redt er veel toch eieren voor hun geld zullen kiezen.

Wat bedoel je precies met strikt denken?

Dat je redelijk vaak afwegingen moet maken wat nou nog veganistisch verantwoord is. Dat verschilt per veganist natuurlijk, maar er zijn er genoeg die echt heel strikt hun veganisme beleven.

Ik weet zelf maar al te goed wat voor beperkingen dat kan opleveren. Heb wel eens alleen droge rijst zitten eten op een bedrijfsuitje omdat de rest vegetarisch was of met vlees/vis.

Als je zo strikt gaat worden levert dat ook rigide denkbeelden op over andere zaken. Ook al had ik daar zelf niet echt veel last van, maar bij andere veganisten merkte ik vaak genoeg dat ze bijna religieus bezig waren met hun veganisme.

Sinds ik veel reis ben ik weer vegetarier, het is op reis echt onhaalbaar om veganistisch te leven in sommige landen.

Wordt je ook niet als halve gare bekeken dan op zo'n bedrijfsuitje? Het lijkt me zo onzettend moeilijk om veganisme of zelfs vegetarisme vol te houden. Dan moet je er bijna wel religieus tegenaan kijken.

Daar heb je wel gelijk in vrees ik. Op bedrijfsuitjes en familiefeestjes neem ik meestal mijn eigen eten mee, en anders is het inderdaad honger lijden. Al zijn er ook genoeg mensen die de moeite neem speciaal voor mij veganistisch eten klaar te maken, wat ik erg kan waarderen.

Ik denk dat ik niet zo rigide denk over andere zaken. Sowieso zal ik niet snel ander mensen veroordelen.

Reizen is idd lastig als veganist, maar niet ondoenlijk. Gewoon veel fruit eten enzo. Het is wel lastig dat je bijna nooit uit eten kunt gaan in het buitenland. Maar fruit verkopen ze overal wel.

Wordt je ook niet als halve gare bekeken dan op zo'n bedrijfsuitje? Het lijkt me zo onzettend moeilijk om veganisme of zelfs vegetarisme vol te houden. Dan moet je er bijna wel religieus tegenaan kijken.

Dat stelletje intoleranten boeren hier zie ik zelf als halve garen :D Zelfs nu ik vegetarier ben zijn de miljard keer herhaalde 'grapjes' niet van de lucht. Tot ik ze een keer door vitamine B-12 tekort een honkbalknuppel in de nek leg.

Vegetarisme is vrij makkelijk vol te houden en veganisme eigenlijk ook wel. Je hebt alleen bij veganisme teveel beperkingen op reis en in restaurants. Dat ging mij erg tegenstaan. Als je niet reist en niet in restaurants gaat eten kan je prima veganistisch leven.

Reizen is idd lastig als veganist, maar niet ondoenlijk. Gewoon veel fruit eten enzo. Het is wel lastig dat je bijna nooit uit eten kunt gaan in het buitenland. Maar fruit verkopen ze overal wel.

Op 5.000 meter in Nepal was het verdomd moeilijk om fruit te krijgen :D Maar inderdaad als je wilt is het nog wel te doen, alleen kom ik soms op plekken waar je dan echt droge rijst moet eten als enige alternatief. In Nepal overigens kon ik overwegend wel veganistisch eten, eieren, melk en kaas zijn daar te duur op hoogte om te bereiden. Zelfs de vleeseters aten sommige dagen alleen rijst met groente.

Terug
Naar boven