MuscleMeat

Vroegtijdig stoppen epi kuur

instyle9

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Beste mensen,

na bijna een jaar kennis vergaren, afwegen en voorbereiding ben ik eergister begonnen met mijn geplande epistane kuurtje. Heb toen om 12 uur smiddags de eerste pil van 10mg genomen om langzaam op te kunnen bouwen en om te kijken hoe mn lichaam erop reageerde.

Feitelijk heb ik me vanaf het moment dat ik die pil nam niet echt lekker gevoeld. Voelde me wat opgejaagd, was een beetje onrustig en voelde een soort warme gloed. Reageer over het algemeen sowieso vrij heftig als het om medicatie gaat dus op deze manier hoefde het van mij niet. Diezelfde nacht niet echt lekker geslapen, als gevolg daarvan gister maar niks meer genomen en de boel links laten liggen.

Heb normaal nóóit last van slapen maar heb vannacht voor mijn doen belachelijk lang wakker gelegen tot een uur of 5. Voelde me nog steeds erg onrustig, bijna paniekerig af en toe, en kan niet anders concluderen dat dit samenhangt met mijn eenmalige epi pil...

De vraag is nu, kan dit allemaal te maken hebben gehad met die ene pil als gevolg van hormonale schommelingen, NU AL? Bijvoorbeeld hoge cortisol of zelfs oestrogeen de day after?
En is stoppen na eenmalig 10mg genomen te hebben schadelijk? Hoe lang kan ik hier nog gevolgen van ondervinden?

Groeten

Het zit voornamelijk tussen je oren en hoe jij met de gevoeligheid voor de chemische stoffen omgaat.
10mg is verwaarloosbaar, of je moet een uitzondering zijn en allergisch zijn voor de inhoud van Epistane.

Sowieso is het verstandig dat je psychisch goed in je vel zit voor je begint met het exogeen toedienen van hormonen. En uit je verhaal kan ik opmaken dat er iets niet goed zit tussen je oren.

Zit echt gewoon tussen je oren, durf te wedden als je diezelfde pil in had genomen zonder dat je het wist dat er niets aan de hand was. Epi kickt bij mij pas in rond dag 5.

ja je kan zomaar stoppen. Als je je echt niet goed bij voelt om te kuren dan ook gewoon niet doen (nog)

Hoe laat nam je die pil. Ik had ook meteen al slaapproblemen als ik epistane in de avond nam. Tot een uur of 16.00 de tweede dosis pillen van de dag nemen hielp.

Slaapproblemen kan door epi komen, paniek hoort bij je reactie dat je iets doet waar je niet achter staat vermoed ik.

1 woord: "placebo"

Terug
Naar boven