MuscleMeat

vrouwelijke rondingen

Valeriee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
24%
Hoi allemaal,

Ik ben sinds 2 maanden begonnen met trainen.
Ik ben niet slank of dik maar heb meer vet dan spier
Nu wil ik raag mooie vrouwelijke rondingen, mooie stevigen billen en benen.
Van mezelf heb ik al slanke taile maar heb toch wel aardig meer vet aan me lovehandles.
Heb op de sportschool hulp met me voeding schema gekregen en dat gaat me goed af.
Ik train ong5X in de week
2 x eerste half tot 3 kwartier uur benen en billen
En verder cardio.

Ik at eerst veel vet en letten nooit op me voeding en nu is het totaal andersom
Maar ik zie geen vooruitgang
En dat helpt me niet echt met me motivatie
Iemand tips? Anders ben ik bang het al snel opgeef.

Laatst bewerkt:
je doet elke keer hetzelfde?

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik doe niet steeds het zelfde wissel wel af
1of 2 x uur cardio
1 x sircuit training waarbij elke spiergroep getraint word en daarna half uur cadio
2 x half uur tot 3 kwartier alleen benen en billen

Dit lijkt goed, dus het zal dan aan je voeding liggen lijkt mij

Hoi allemaal,

Van mezelf heb ik al slanke taile maar heb toch wel aardig meer vet aan me lovehandles.
Heb op de sportschool hulp met me voeding schema gekregen en dat gaat me goed af.
En verder cardio.

Heb nog even geduld, 2 maanden is kort. Als je nog helemaal geen vet/gewicht bent verloren moet je misschien je voedingsschema even opnieuw onder de loep nemen.

Hoi allemaal,

En verder cardio.

Eerst een goed schema zoeken voor je hele lichaam en dat dan een aantal maanden volhouden. 2 maanden is niets ... een jaar is pas iets
Als alles zo makkelijk was dan liepen er alleen maar perfecte mensen op deze aarde. Vrouwelijke rondingen trainen is niet makkelijk - waar wil je die rondingen hebben? Vaak hebben juist vrouwen met wat vet meer rondingen
Langer trainen dus en dan na een half jaar of langer kijken naar wat je bereik hebt.

Bedankt voor de reacties!
Zal dan toch nog eens even over me voedingsschemagaan praten..
Van de week zei iemand tegen me dat ik miss minder koolhydraten moet eten en meer vetten zoals avocado en eigeel.. Als ik maar wel evenveel calorlien binnen krijg
Wat vinden jullie hiervan? Zoveel koolhydraten eet ik niet

Laatst bewerkt:
wat is je onderhoud?

Bedankt voor de reacties!
Zal dan toch nog eens even over me voedingsschemagaan praten..
Van de week zei iemand tegen me dat ik miss minder koolhydraten moet eten en meer vetten zoals avocado en eigeel.. Als ik maar wel evenveel calorlien binnen krijg
Wat vinden jullie hiervan? Zoveel koolhydraten eet ik niet
Dat zou betekenen dat je minder (in hoeveelheid) gaat eten. Zelf vind ik dat eigenlijk niet te doen als je al minder eet om af te vallen.

Zorg gewoon dat je genoeg eiwitten binnen krijgt, ook genoeg vetten en vul de rest aan met koolhydraten. Dat moet zeker als je net begonnen bent voldoende zijn.

Maar probeer je nu af te vallen of eet je op onderhoud?

Dat zou betekenen dat je minder (in hoeveelheid) gaat eten. Zelf vind ik dat eigenlijk niet te doen als je al minder eet om af te vallen.

Zorg gewoon dat je genoeg eiwitten binnen krijgt, ook genoeg vetten en vul de rest aan met koolhydraten. Dat moet zeker als je net begonnen bent voldoende zijn.

Maar probeer je nu af te vallen of eet je op onderhoud?

+1. Als je nu 2 maanden bezig bent met trainen zou je sowieso resultaat moeten zien na verloop van tijd. Als je langer traint gaat het steeds langzamer.
Als je vet kwijt wilt raken en dat na 2 maanden niet is gebeurd (vetmeting?) zou ik toch ff naar je voeding kijken inderdaad. Vooral vet verliezen op 2 maand zou wel zichtbaar moeten zijn, al dan niet een klein beetje. Extra spiermassa ga je nog weinig van zien, dat kost tijd.

Mischien wat minder kh eten?

Wat bedoel je presies met onderhoud?

Jaa bij me boven benen merk ik werk verschil
Daar zat eerst echt helemaal geen spier me vriend schrok er eerst van.
Nu voel ik dat ze wel steviger worden
Alleen de vet rond me middel verandert niks.
En me perpecentage blijft ook maar het zelfde.

Langer geduld hebben dan maar voor vooruitgang

Wat je aan voeding (kcal) nodig hebt per dag

Meer krachttraining ipv circuit en benenbillen! Anders heb je uiteindelijk geen verhouding meer in je lichaam.. Dan heb je een strakke kont en flubber armpjes LOL :)

En telkens zwaarder trainen en jezelf pushen.. Dan kom je er wel denk ik

Krachttraining idd, en vergeet niet te squatten:)

probeer is een ander schema, een schema voor heel je lichaam. je dat over drie dagen verdelen. Dan kan je altijd nog twee dagen cardio er tegen aan gooien.
Dan is je basis redelijk en probeer dat even een paar maanden vol te houden. Dan zal je merken dat alles wat steviger wordt.

dan je voeding, ik denk ook dat het grote verschil daar zit. Ga eens bij de stickys kijken wat je kan eten. zorg dat je dat in huis heb. Je onderhoud zal denk ik gemakkelijk boven de 2100 khal zitten. dus je kan zeker eten. kijk hier op het forum voor een voedingsschema (grosje heeft hem ook). ga uitrekenen wat je onderhoud is, ga daar iets onder zitten (200 a 300 khal) en je hebt na een maand zeker resultaat.

Zorg ook niet dat je te snel wilt gaan. het moet een nieuwe levensstijl worden. dus dat is voor je hele toekomst. dus geef jezelf een maand tot 6 weken en je zal zien dat het steeds beter gaat

Terug
Naar boven