Fitness Seller

VS stuurt diplomaten naar Turkije

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
WASHINGTON - Amerika heeft 2 diplomaten naar Turkije gestuurd om te proberen de diplomatieke rel tussen de landen te sussen. De rel is ontstaan nadat het Amerikaanse congres een resolutie had aangenomen waarin de Ottomaanse slachtpartijen onder Armeniërs in 1915 genocide wordt genoemd.

De rel kan ertoe leiden dat Turkije de Amerikanen weigert nog langer zijn militaire bases te gebruiken

De vraag die in mij opkwam is waarom ze de VS helpen met het gebruik van hun legerbasisen.

money money money, must be funny, in a rich man's world:o

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het wel verraders,het is ook een moslimland toch?het hoort toch ook bij het midden oosten.Hier zal allah niet blij mee zijn.

Een bewijs dat moslims niet zo 'gezamenlijk' zijn als we dachten hé:o

De Turkse premier Tayyip Erdogan zei woensdag op de Turkse tv dat de band tussen Washington en Ankara 'verzwakt' wordt als de resolutie wordt aangenomen. Turkije waarschuwde eerder al dat de resolutie ertoe kan leiden dat de Amerikaanse strijdkrachten geen gebruik meer mogen maken van militaire bases in het zuidoosten van Turkije. Volgens de Amerikaanse minister Robert Gates van Defensie gaat 70 procent van de luchtvracht bestemd voor de troepen in Irak via de bases in Turkije.

Intussen dreigt Ankara militairen naar Noord-Irak te sturen om daar de Turks-Koerdische PKK aan te pakken. Die organisatie voert geregeld aanslagen vanuit Noord-Irak uit op Turkije. De Amerikaanse regering is gekant tegen een dergelijke inval uit vrees voor destabilisatie. Het Koerdische noorden is de rustige regio van Irak.

Turkijke krijgt giften en leningen voor krijgen in ruil voor de basis. Dat was ook zo met de start van de oorlog toen bush eigenlijk tienduizenden soldaten vanuit turkije irak in wilde sturen. Dat is toen niet doorgegaan maar men had wel vele miljarden ervoor kunnen krijgen.

incirlik.gif

Amerikanen zitten volgens mij al heel lang daar op die basis. net zoals ze in bijv. dld zaten. Toen was het vooral om het westen te beschermen indien er een aanval van de sovjetten zou komen.

En wat moet spiertje hiervan zeggen dan?De turken moeten gewoon die Amerikanen eruit trappen en zich verdedigen tegen de koerden.Ik heb het idee dat je bij elke topic wat je opend reacties wilt uitlokken in verband met de moslims.Steek je energie ergens anders in wordt je misschien ook es een kerel.

• Topic Starter Topic Starter
En wat moet spiertje hiervan zeggen dan?De turken moeten gewoon die Amerikanen eruit trappen en zich verdedigen tegen de koerden.Ik heb het idee dat je bij elke topic wat je opend reacties wilt uitlokken in verband met de moslims.Steek je energie ergens anders in wordt je misschien ook es een kerel.

Ten eerste weet jij niet eens waar ik allemaal mij energie insteek dus je lult uit je nek.Ik ben benieuwd wat spiertje hierover te zeggen heeft.En ik wil helemaal niks uitlokken want als er een is die nog een beetje respect heeft voor spiertje hier ben ik het wel jankende baby.Dit is een discussieforum en als jij daar problemen hee hebt moet jij hier opfocken.Word jij eens een echte kerel want je lijkt nu wel op een zeikende sl*t.

Zo stoere taal,mag dat wel van mama en papa.

Erdogan zei nog: Dat amerika eens naar zichzelf kijkt,of lopen er toch nog indianen rond in dat land?

:cool:

Terug
Naar boven