MuscleMeat

VWO Nat 1, Schei 1, Wis b1, Bio 1,2 studiewijzer?

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Jungs, menschen, en madchen..

naast mijn studie accountancy wil ik deze vakken volgen. Ik volg er nu vwo natuurkunde 1 via het NHA, hiervoor ga ik een staatcoïtusamen afleggen volgend jaar.

Ik wil echter de andere vakken ook halen maar om nou elke keer een cursus te dokken kost me even iets te veel geld.

WIE studeert er hier toevallig VWO en kan aan studiewijzers komen van de volgende vakken:
scheikunde 1
wiskunde b1
biologie 1,2.

Als een van jullie hier een studiewijzer van heeft, wil die persoon het dan scannen?! En daarbij ook de titel/isbn van de boeken vermelden zo kanik ze zelf ook bestellen dan.

Dan denk je missch.. iemand die accountancy studeert, wat moet die met die VWO vakken?? Nou,,. ik wil toch liever m'n droom achterna en dat is tandheelkunde. Bij deze!:coffeepc:

Ken wel genoeg mensen op het vwo. Als je me even pm'ed wat je precies moet hebben en weten dan regel ik het wel voor je :)

Wijze keuze man
Welke uni ga je daarna studeren? Mischien kom ik je wel tegen op de uni ofzo!

Overigens doet een vriend van mij in amsterdam de opleiding tandheelkunde
Als je naar amsterdam gaat kan hij je wel rondtouren, hijs wel mocro he ;)

Hoezo doe je trouwens niet gewoon op het mondriaan een opleiding? Kun je zelfs 2 jaar in een proppen, is ook veel goedkoper

• Topic Starter Topic Starter
Ken wel genoeg mensen op het vwo. Als je me even pm'ed wat je precies moet hebben en weten dan regel ik het wel voor je :)
ik pm je nu!

Wijze keuze man
Welke uni ga je daarna studeren? Mischien kom ik je wel tegen op de uni ofzo!
Nou, spiermans, ik moet het eerst halen, daarna is er ook nog een loting. Ik was anders wel gestopt met accountancy als ik er zeker van was dat ik gelijk door kon. Maar door die loting wil ik toch nog even verder met accountancy, mocht ik niet uitgeloot worden dan kan ik altijd nog verder met accountancy, en dat jaar erop weer mee doen met de loting

Hoezo doe je trouwens niet gewoon op het mondriaan een opleiding? Kun je zelfs 2 jaar in een proppen, is ook veel goedkoper

Mondriaan? Ja maar ik volg al een study spiertje, is moeilijk om te combineren. Vandaar die NHA cursus. Anders was ik wel in arnhem ofzo naar zo'n volwassen educatie gegaan!

Hoe komt iemand met een passie voor tandheelkunde terecht in de accountancy? :D Gewoon nieuwsgierig

Hoe komt iemand met een passie voor tandheelkunde terecht in de accountancy? :D Gewoon nieuwsgierig

Ik had havo versneld gedaan. Ik was toen geloof ik 19. Toen ik havo had afgerond dacht ik dat het handig was om zo snelmogelijk met HBO verder te gaan omdat VWO toch te hoog gegrepen was en dat ik daarmee misschien wel extra jaren zou vernken.

Stupid me, accountancy was 2de keus. Idd totaaaaaal wat anders. :D Op die manier dus.

Overigens doet een vriend van mij in amsterdam de opleiding tandheelkunde
Als je naar amsterdam gaat kan hij je wel rondtouren, hijs wel mocro he ;)

??? locatie: winterswijk. Die gast woont op de achterhoek. Hij gaat echt niet helemaal naar amsterdam hoor. Zijn nog genoeg plekken dichterbij.

Psycho_b ofzoiets van dit forum komt uit Venlo, en is toch ook naar Amsterdam gegaan.

die zal zijn eigen redenen daar wel voor hebben. Maar je moet niet uitgaan dat iedereen meteen zo maar aan ander kant van nederland gaat wonen of op en neer gaat als er andere plekken dichterbij zijn.

??? locatie: winterswijk. Die gast woont op de achterhoek. Hij gaat echt niet helemaal naar amsterdam hoor. Zijn nog genoeg plekken dichterbij.
ik woon inmiddels in doetinchem => iets minder achterhoek :D

die zal zijn eigen redenen daar wel voor hebben. Maar je moet niet uitgaan dat iedereen meteen zo maar aan ander kant van nederland gaat wonen of op en neer gaat als er andere plekken dichterbij zijn.

Geloof me, voor tandheelkunde zou ik zelfs naar afrika gaan. Het wordt overigens maar op een paar plaatsen aangeboden, als ik het goed heb: nijmegen amsterdam en groningen. Zit dus niet veel anders op. Daarnaast neem ik wel een kamertje dan. No problemo!

Daarnaast is er ook nog sprake van een loting, dus de kans dat ik in nijmegen kom is niet echt groot. I don't care, zolang ik maar op een van die uni's kom. Dan ga ik knallen als een die-hard. Belastingen en bedrijfsprocessen komen mij inmiddels m'n strot uit.

Met een P gehaald op het hbo kom je volgens mij in een acceptabele klasse voor de loting (ik dacht klasse C in de reeks van A tot en met E). Met de boeken kan ik je helaas niet helpen, maar een middelbare school vast en zeker wel.

Met een P gehaald op het hbo kom je volgens mij in een acceptabele klasse voor de loting (ik dacht klasse C in de reeks van A tot en met E). Met de boeken kan ik je helaas niet helpen, maar een middelbare school vast en zeker wel.

nee.. ik ben de-efficient. Ik mis 4 certificaten. Gezien ik havo E&M heb gedaan en niet N&G. Ik moet dus 4 certificaten halen mocht ik in aanmerking willen komen voor de studie.
edit:
mijn p heb ik inmiddels al wel. Nu dus alleen die 4 certificaten nog.. komt wel goed,anders betaal ik me wel scheel..

Terug
Naar boven