XXL Nutrition

vyromoon

pegpeg

Cool Novice
Waardering
1
hoi!! een vraagje ben al 2 weken met men kuur bezig, vyromoon, winstrol en equipose, ben nog nooit zo blij geweest vanwege het succes, ik spuit de vyromoon, rechtstreeks in mijn bicep,1 ml links 1 ml rechts,
en om de 2 dagen win in mijn schouder, en 2 maal 2 ml equipose per week in mijn kont, heb er echt mooie resultaten mee geboekt, mijn vraag is mag ik de vyromoon ook in mijn borst spuiten??? en is de indeling goed of moet ik afbouwen tegen het einde ben namelijk van plan 6 weken te kuren, alvast bedankt!!!

equipose moet je minimaal 10 wkn gebruiken.duurt vrij lang voordat het begint te werken.

Je kan wel equipose gebruiken maar doe het dan 10-12wkn.
Vyromoon heb ik geen ervaring mee

pegpeg zei:
hoi!! een vraagje ben al 2 weken met men kuur bezig, vyromoon, winstrol en equipose, ben nog nooit zo blij geweest vanwege het succes, ik spuit de vyromoon, rechtstreeks in mijn bicep,1 ml links 1 ml rechts,
en om de 2 dagen win in mijn schouder, en 2 maal 2 ml equipose per week in mijn kont, heb er echt mooie resultaten mee geboekt, mijn vraag is mag ik de vyromoon ook in mijn borst spuiten??? en is de indeling goed of moet ik afbouwen tegen het einde ben namelijk van plan 6 weken te kuren, alvast bedankt!!!

dus jij zet 200mg test prop per week?
en 50mg winstrol om de twee dagen?
en 800mg EQ per week?

OF HEB IK HET HIER MIS ???

en zet jij die test prop op 1 dag?

PS virormone is geen synthol, dus ik denk niet dat je hiermee je biceps of borst plaatselijk kan behandelen hoor :)

heb net een andere post van je gelezen, neem dus aan dat je weet dat test prop eod gezet word...doe jij dat?

PS HEB JE NOG GEKUURD

greetz..

• Topic Starter Topic Starter
stiffmeister zei:
heb net een andere post van je gelezen, neem dus aan dat je weet dat test prop eod gezet word...doe jij dat?

PS HEB JE NOG GEKUURD

greetz..

ja dit is men derde kuur, en het klopt want je zij wat ik per week zet, maar heb echt mooie restaat geboekt en ben nog maar 2.5 week verder, mijn biceps zeker en de rest ook, iedereen verschiet ervan maar niet iedereen kon me raad geven vandaar,
en die byromoon zet ik om de dag dat klopt groetjes...
ze hebben me hier ook gezegd dat equi pas na 8 weken begint te werken?????? ddas wel ****ing lang he!! want kan ik beter in de plaats nemen??
ps, men eerste kuur bestond uit sustanon, deca en primo groetjes

Boldone komt in week 4-5 pas inkicken.

test prop in je biceps.... Dat heb ik 1 keer gedaan, en 3 dagen met een opgezwollen spier gelopen. En dat was echt niet omdat ie gegroeid was ofzo hoor! Gewoon pijnlijk opgezwollen dus.

dus dat is 800mg EQ per week en 200mg test prop eod?
lijkt mij wat veel ???

wie kan me eens uitleggen wat die vyromoon eigenlijk is,met wat je het het best kan stacken,bijwerkingen,eventuele resultaten

niet slecht..

best kuurtje,

uit je berichtje proef ik dat het niet snel genoeg gaat, waarom neem je in plaats van boldenone geen trenbolone, beter en de pomp die je ervan krijgt zijn ... let wel je gaat na een tijdje een beetje naar een koe ruiken...

Mzl.

Hotbear

Hotbear zei:
best kuurtje,

uit je berichtje proef ik dat het niet snel genoeg gaat, waarom neem je in plaats van boldenone geen trenbolone, beter en de pomp die je ervan krijgt zijn ... let wel je gaat na een tijdje een beetje naar een koe ruiken...

Mzl.

Hotbear

Hahahah net als DBC dus! :D

Leviathan zei:

naar het schijnt moet ik vyromoon na men vierde week afbouwen en dan primo en win in spuiten en dit nog voor 2 weken?? denk wel dat het zeal lukken om alles nog scherpenr te maken maar eerlijk gezegd vyromoon daar ben ik echt van verschoten hoor mooie reultaat voor mij part een echt aanrader!!!

glennvanvoren zei:
wie kan me eens uitleggen wat die vyromoon eigenlijk is,met wat je het het best kan stacken,bijwerkingen,eventuele resultaten

hier wordt bedoeldt VIRORMONE oftewel testosteron propionaat.
kort werkende testo die best om de dag genomen kan worden 100mg.
bijwerkingen zijn bijna hetzelfe als allea andere testo,s alleen wordt soms beweert dat VIRORMONE minder vocht vasthoudt, een mening die niet door iedereen gedeeldt wordt trouwens.
VIRORMONE kan zeer goed plaatselijk geinjecteerd worden en veel atleten hebben goede ervaringen met deze spot injections.

pipo zei:
glennvanvoren zei:

hier wordt bedoeldt VIRORMONE oftewel testosteron propionaat.
kort werkende testo die best om de dag genomen kan worden 100mg.
bijwerkingen zijn bijna hetzelfe als allea andere testo,s alleen wordt soms beweert dat VIRORMONE minder vocht vasthoudt, een mening die niet door iedereen gedeeldt wordt trouwens.
VIRORMONE kan zeer goed plaatselijk geinjecteerd worden en veel atleten hebben goede ervaringen met deze spot injections.

en met welk product kan je deze dan het beste combineren??? buiten win

Trenbolone en test. propionate (virormone) en eventueel in combinatie met winstrol is een veel gebruikte combo om een paar kilo droge spiermassa mee te pakken..

D.W.

Terug
Naar boven