AndroidHealthClinic

vyrormoon

pegpeg

Cool Novice
Waardering
1
wie kan me de juiste werking van vyrormoon uitleggen=,, ik weet dat het testex is op waterbasis, en dat het propontante is, maar wat voor resulaat kan je boeken??? ze hebben me gezegd om dit om de dag in te spuiten
in ieder geval allemaal bedankt voor jullie antwoorden!!!
ben van plan om dit te combineeren met winstrol en equipose alvast bedankt

pegpeg zei:
wie kan me de juiste werking van vyrormoon uitleggen=,, ik weet dat het testex is op waterbasis, en dat het propontante is, maar wat voor resulaat kan je boeken??? ze hebben me gezegd om dit om de dag in te spuiten
in ieder geval allemaal bedankt voor jullie antwoorden!!!
ben van plan om dit te combineeren met winstrol en equipose alvast bedankt

Nouals je weet dat het Prop is en gecombineerd met EQ en Winstrol moet je mooi resultaat kunnen halen.

Ik neem aan dat je iets doet als:

week 1-6 prop
weel 6-10 winstrl
week 1 -10 EQ ?? ?? ?

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
Nouals je weet dat het Prop is en gecombineerd met EQ en Winstrol moet je mooi resultaat kunnen halen.

Ik neem aan dat je iets doet als:

week 1-6 prop
weel 6-10 winstrl
week 1 -10 EQ ?? ?? ?

wat bedoek je met week 1-6 prop, wek 6-10 win??? dacht gewoon om dus maandag vyro, dinsdag winstrol met equi, woensdag terug vyro, donderdag, win, vrijdag vyro met equi, enzo verder

pegpeg zei:
wat bedoek je met week 1-6 prop, wek 6-10 win??? dacht gewoon om dus maandag vyro, dinsdag winstrol met equi, woensdag terug vyro, donderdag, win, vrijdag vyro met equi, enzo verder
Week 1 tot met 10 neem je 1 keer equipose.
Week 1 tot met 6 om de dag viromone 100mg.
Week 6 tot 10 winstrol 50mg om de dag.
Dan heb je een leuk kuurtje waar zeker geen vocht mee zal vasthouden en kwaliteit spieren mee opbouwt.
En 3 weken naar je laatste equipose begin je met je naar kuur.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Adrbeest.

10 weken EQ is te kort, mischien met frontload niet.
Ik ben nu aan het einde van mijn kuur met EQ en vind de EQ heel erg tegen vallen.
Ik zit op 400 mg voor 10 weken als eerste kuur en bijna al mijn resultaat heb ik behaald met de d-boll de eerste 4 weken.
Ik zou dus voor primo gaan ipv EQ.
de prop moet je volgens mij gewoon de hele cycle nemen de dosering afhankelijk van je kuurverleden. de laaste 6 weken kun je daarbij de winstrol dep. pakken gewoon samen in een spuit. Het wordt wel veel prikken dan in je kuur zeker voor een eerste kuur.

Terug
Naar boven