MuscleMeat

Waar blijft je ingehouden scheet

supreme

Ripped Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m93
Massa
83kg
Je kent het wel, een situatie waar je absoluut geen scheet kan laten, ook niet laten ruiken. Je houd hem dus in... maar waar blijft ie dan?

Want het gevoel van dat je een scheet moet laten is dan weg, na het inhouden.

Weet iemand dit?

in je buik

denk ook in de buik, soms als ik écht lang inhou hoor je de scheet gewoon borrelen in m'n buik :D

Hoe langer je hem inhoud hoe langzamer hij naar boven gaat ( warme lucht stijgt op ) op een gegeven moment boer je hem uit.
Je hebt toch ook wel eens boeren die zo meuren alsof het naar schijt ruikt?

Hoe langer je hem inhoud hoe langzamer hij naar boven gaat ( warme lucht stijgt op ) op een gegeven moment boer je hem uit.
Je hebt toch ook wel eens boeren die zo meuren alsof het naar schijt ruikt?

nog nooit gehad of van gehoord hahaha smaakt je mond dan ook nr scheet? :o

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nog nooit een mondscheet gehad:p

scheten inhouden is ongezond. gewoon laten gaan jongens:)

dan verdwijnt het in je bloed en pis je het uit.

laat maar eens een boer dan....

Volgens Cartman en hij heeft het bewezen kun je uit je mond schijten, dus waarom zou je niet uit kunen ruften uit je mond?

Jaja, leg dat maar eens uit;)

omdat cartman een cartoon is?

heb het vooral op kantoor.
om het uur moet ik toch zeker eens naar het toilet om mijn opgespaarde scheten met een luide knal te laten ontsnappen.
heb het nog maar 1 keer voorhad dat ik in bijzijn van mijn vrouwelijke collega's een plotse hoestbui kreeg en me daarbij een knaller van formaat liet ontglippen.
ik dan een beetje verlegen : sorry dames :o
in een mum van tijd waren ze allemaal enkele meters verwijderd om oa de ramen open te zetten :roflol:
ah, de meeste zijn toch lelijke, stomme teven en hadden mijn aarsgas wel dik verdiend.

het is vooral k*t, als je net een meisje hebt leren kennen en je ligt samen met haar in bed. kolere, wat een pijn in mijn buik zeg.

Volgens Cartman en hij heeft het bewezen kun je uit je mond schijten, dus waarom zou je niet uit kunen ruften uit je mond?

Jaja, leg dat maar eens uit;)

moest je wel 1 ding voor doen volgens die ep... hun theorie was dat als je via je anoes eet, je via je mond zou schijten.

anyway, het stijgt naar je hoofd ;) kijk maar naar al die heethoofden, zien eruit of ze heel wat scheten hebben vastgehouden.

Terug
Naar boven