AndroidHealthClinic

Waar dexaprine bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
XXL.
waarom ik eerst de verkeerde link posten, is mij een raadsel....

Laatst bewerkt:
Nergenst ga je de oude versie nog vinden ben ik bang. Bij XXL nutrition verkopen ze wel de nieuwe versie die naar zeggen ook goed z'n werk doet.

We hebben inderdaad Dexaprine in de nieuwe formule.

Zoek je iets met nog 1,3 erin dan is Oxylite ook top.

.......

Laatst bewerkt:
Ik heb hier nog een dicht potje staan, houdbaar tot 06/17. Hoor wel als er interesse is.

Ik denk dat je idd die oude niet meer gaat vinden, hopen dat de nieuwe formule een beetje redelijk werkt :O

• Topic Starter Topic Starter
Wat is anders een goede vervanger ervoor?
Liefst een waarvan je maar een capsule hoeft te nemen per dag

Wat is verschil tussen de oude en nieuwe formule dan?

Het volgende zit er niet meer in:
- 1,3 Dimethylpenylamine
- 3,3 Diiodo L Thryonine
- 3,5 Diiodo L Thyronine

Maar wat er dan wel bij zit:
- Acacia Rigidula Extract
- Rauwolfia serpentina
- Isopropyloctopamine

O sorry!, ik dacht gewoon plat deax :o :)

:roflol: dat heb je altijd wel. Maar bedankt voor het helpen is ie voor mij goedkoper :D zal binnen aantal dagen de volgende helpen :p

Ach aan de andere kant, ik heb geen idee hoe ik er zelf op zal reageren maar heb voor de zekerheid toch nog 1 potje extra besteld, waardoor het nu zo'n 25 per potje is haha.

Ik heb hier nog een dicht potje staan, houdbaar tot 06/17. Hoor wel als er interesse is.

Ik heb zelf ook goede resultaten behaald met dexaprine, maar mijn potje raakt leeg :s.. Zelf ook hard op zoek.. en lijkt erop dat de enige optie England of America is.. iemand ideeen of nog een potje staan ?? bij voorbaad dank.

Ik heb zelf ook goede resultaten behaald met dexaprine, maar mijn potje raakt leeg :s.. Zelf ook hard op zoek.. en lijkt erop dat de enige optie England of America is.. iemand ideeen of nog een potje staan ?? bij voorbaad dank.

Amerika lijkt me sterk, hier is de stof 1,3dim al een tijdje verboden. (paar maanden dacht ik) dit is dus de nieuwe versie die ze verkopen. Engeland kan ik niet met zekerheid zeggen of de stof daar verboden is, maar dacht dat het voor heel Europa gelde.

Net contact gehad met B&F en die vermelden inderdaad dat het in Europa en Amerika niet meer verkocht mag worden evenals bv. Noxipro.

Iemand die nog een potje over heeft: Hoor het graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven