XXL Nutrition

Waar downen? Full Albums Janet, Joe en Usher

• Topic Starter Topic Starter
Ik zocht naar directe links. Die sites die jullie noemen heb ik al eeuwen staan maar met firewall is het hopeloos. En anders word je eindeloos doorgelinkt! :mad:

Laatst bewerkt:
Heb net een search gedaan op die sites hierboven:

3 bestaan niet meer en op de overigen word je doorgelinked en doorgelinked.
Geen album te zien alleen maar nieuwe sites en wéér zoeken.

Wat een feest.
:mad:

hoeveel karma geef je voor direct links dan ?

www.supermusic.nu staat die van janet (in ieder geval gister nog). En doorgelinkt word je er niet als je gewoon op full albums klikt.

hier ik heb alleen een tip voor je ,

Google Trick - Music Search
To find music using Google

Cut and paste the following.

Parent + directory + mp3 + OR + wma+ #artist#

Where #artist# is the artist or song.
This will save you from having to go through any websites and just takes you to the audio directory.

De Leeuw heeft z'n superkarma voor Janet binnen; informatie klopte. Mijn download loopt.

oh zo super is die karma nie, hij heeft nog maar 1 blokje :)

Zon grootse prestatie was het ook niet. Was trouwens sarcastische reactie op de karma :rolleyes:

Nou dan hoef je je driedubbele karma ook niet zeker, want Usher staat nu ook in de download en die Joe zal niet lang meer duren. Allemaal via jou...

Enne, die karma is iets veel meer dan je denkt maar ook weer geen 100 punten.

DBC01 zei:
Nou dan hoef je je driedubbele karma ook niet zeker, want Usher staat nu ook in de download en die Joe zal niet lang meer duren. Allemaal via jou...

Enne, die karma is iets veel meer dan je denkt maar ook weer geen 100 punten.

ej toppie :) ur my man dude :D

Geen karma bedoelt voor jou Nasty....was allemaal dankzij Leeuwtjes tip lol :D:D

lol nu zie ik het , net toen jij dat zei van die karma shit gaven 3 andere mensen mijn een karma zie ik nu net. Ik schoot van 2 naar 3 blokjes dacht dat jij dat had gedaan lol rolf lamo :)

Terug
Naar boven