MuscleMeat

Waar ga jij vanavond uit?

Ga vanavond wel stappen maar weet nog niet waar precies mischien Zak in duitsland of Starlight in Nijkerkerveen

Ik ben op het Stadhuisplein in Rotterdam te vinden

casa cara te katwijk

Ik ben in de frietfabriek te vinden.

Verjaardagsfeestje van enkele vrienden/kennissen. Dat wordt 5x van de fiets vallen, 2x in de gracht rijden, geparkeerde auto tackelen en mezelf bevuilen met kots op de weg naar huis. :thumbup:

Verjaardagsfeestje van enkele vrienden/kennissen. Dat wordt 5x van de fiets vallen, 2x in de gracht rijden, geparkeerde auto tackelen en mezelf bevuilen met kots op de weg naar huis. :thumbup:

tja jij bent ook een nerd

amsterdam dance event ff checken daaro

mambo beach @ curacao (oftewel starbeach in chersonissos)

Straks eens naar de cinema.

Wat voor muziek draaien ze daar?

Ik doe geen ene fl**ker meer vanavond. heb sinds een half uur eindelijk weekend

ik heb een swingerparty :P

Ikke Toolroom knights in the Powerzone

Line-up
Dave Spoon
Fedde le Grand
Luciën Foort
Mark Knight
Martijn ten Velden
Tom Neville

zie partyflock agenda: Toolroom knights (21 oktober 2006) voor meer info :D

Klinkt goed eigenlijk! Ik zit thuis, verveel me de pl**ris, heb nee tegen m'n burgerlijke vrienden gezegd die gingen 'bowlen in het donker met allerlei flitsende lichtjes' en ben nog net niet zo ver om maar alleen naar die Powezone te scheuren....

....ook al zou ik dat wél gewoon moeten doen. Ik ken al die DJ's niet, maar het zal vast wel knallen zijn mét lekkere wijven.

Nou ja, morgenochtend dan wél kunnen trainen en om 19.00 sta ik in de Melkweg voor een metalconcert. Toch nog wat..:cool:

Had ik hier maar een kaartje voor: partyflock agenda: Magik muzik night (21 oktober 2006)

ben verdomme ziek!!!

volleybal roeselare maaseik
=> ****ing roeselare verloren :(

dan naar de zenith, ectokinderdisco met jumpstyle :)

Vanavond maar is naar LaRocca, aangezien ik nie kan slapen van vannacht:p

Gisteren I love Techno geweest.

Terug
Naar boven