MuscleMeat

Waar kun je 23g x 40mm naalden kopen voor I.M. Injects?

MichaelFreeFigh

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Hey bbers!

Heb na mijn laatste inject met 0,8x40mm toch heel veel last gehad!
Nu vraag ik me af waar kan je 0,6x40mm naalden kopen die geschikt zijn voor I.M. Injecties? Kan ze zelf moeilijk vinden!

Hoop het van mede bbers te horen! ;)

0,6 x40 bestaat volgens mij niet eens. 0,7x40 verkopen ze bij www.daxtrio.nl

je kan ook 0,6 x 25 (blauw) kopen.
Of 0,6 x 30 .

Zoveel mensen zoveel wensen.

Komt niet door die naald man.. komt doordat je chick heeft lopen kloten met injecteren.

Dik? vind eerder die 4cm lengte storend :|

Hahahaha zou goed kunnen idd, maar alsnog vind ik 0,8 toch best dik :p

Oww jij bent van die PIP.

0,8x40 is gewoon goed . Ze moet gewoon linksboven prikken ipv het midden.
Laat haar wat filmpjes zien op youtube (injection IM glutes) .
Heb nog nooit maar een centje pijn gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Dik? vind eerder die 4cm lengte storend :|

Het is toch de bedoeling om diep in je spier te prikken? Van de diepte had ik geen last tijdens het prikken.

---------- Toegevoegd om 07:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:28 ----------

Oww jij bent van die PIP.

0,8x40 is gewoon goed . Ze moet gewoon linksboven prikken ipv het midden.
Laat haar wat filmpjes zien op youtube (injection IM glutes) .
Heb nog nooit maar een centje pijn gehad.

Ook links/rechts bovenin gewoon ong. 38mm erin? Of eerder ongeveer 34-36?

Het is toch de bedoeling om diep in je spier te prikken? Van de diepte had ik geen last tijdens het prikken.

---------- Toegevoegd om 07:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:28 ----------

Gewoon helemaal erin ! Komt niet zo nauw joh.
Gewoon niet huilen en blijven proberen

zet gewoon een cirkel op je kont met stift, en zeg dat ze daarin prikt. minimaal 3cm diep erin.

Mocht je darten, stap dan over op rustig injecte. Verse naald na het optrekken, lucht eruit en dan komt er vast wel een druppeltje gear mee. Mooi gesmeert naaldje glijd erin als een warm mes in de boter.

En je huid een beetje aanspannen hielp bij mij ook;)

Heb ik ook wel eens bij mensen je moet 0,5cm ernaast nog een keer proberen en als het nog te stroef gaat steeds iets harder duwen :)

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Doe het staand en houd de been aan de kant van de bil waar de naald ingaat omhoog (gewoon je voet iets hoger dan de grond dus niet je been een meter de lucht in houden) en ontspan je ass helemaal! Als je beetje aangespannen hebt word het idd lastig om m erin te krijgen

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Oja en zeg dat ze 1-2 druppels test uit de naald laat lopen voordat ze hem zet! Gewoon heel voorzichtig het trekkertje induwen

zet hem lekker zelf in quads

mijn mening ^ ofc

deed 0,7x 40 in quads ging ook wel

Terug
Naar boven