Waar kan ik mijn D-bol en Deca laten testen? ik zoek een lab ofzo in de buurt van amsterdam als dat mogelijk is. Kan iemand mij daarbij helpen? thanks
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uhu kan je het dan laten testen?Tarzan020 zei:Waar kan ik mijn D-bol en Deca laten testen? ik zoek een lab ofzo in de buurt van amsterdam als dat mogelijk is. Kan iemand mij daarbij helpen? thanks

jup iddInfinity zei:Ok voor een nieuwkomer is het geen domme vraag.
Voor de mensen die er al wat langer zich mee bezighouden wel![]()
zorg gewoon dat je een betrouwbare dealer hebt
maar weet je dan waar dat zou kunnen?Mr_swordfish zei:jup idd
na ze zullen het vast wel ergens voor je willen testen alleen lijkt me dat niet echt rendabelzorg gewoon dat je een betrouwbare dealer hebt
![]()

goede infohardgainers zei:In NL kan je het niet zomaar laten testen .
In de USA zijn wel labs die dat doen, kost $100,- per test.

Kenjie zei:Ik heb nog een city trip naar NY te goed van men ouders![]()

lol na ik waag het er niet op hoe wou je de spullen dan naar USA vervoeren? neem aan dat in de koffer niet enorm verstandig isKenjie zei:Ik heb nog een city trip naar NY te goed van men ouders![]()

axestream zei:Met wat AS op zak zal het wel een wat langer verblijf worden dan gepland.
http://www.srcslab.com/ als je het wilt opsturen.

lol en hoeveel meer dan?Kenjie zei:Mjah ga me er eerlijk gezegt niet echt aan wagen ! het werkt want ik weeg meer dan 2 maand terug![]()
Kenjie zei:Mjah ga me er eerlijk gezegt niet echt aan wagen ! het werkt want ik weeg meer dan 2 maand terug![]()
dubbel lolaxestream zei:Die link was ook voor de topicstarter. Als je een betrouwbare bron hebt is het inderdaad ook niet nodig en een beetje zonde van je geld.
en geen betrouwbare bron blijf dan maar dan die spulle af voordat je t weet zit je zonnebloemolie te injecterennee zo erg zijn de fakers niet, ze doen er een beetje anavar of dergelijke dingens in dat je toch een beetje iets voeltMr_swordfish zei:dubbel lolen geen betrouwbare bron blijf dan maar dan die spulle af voordat je t weet zit je zonnebloemolie te injecteren