AndroidHealthClinic

Waar Testen?

Tarzan020

Novice
Waardering
0
Waar kan ik mijn D-bol en Deca laten testen? ik zoek een lab ofzo in de buurt van amsterdam als dat mogelijk is. Kan iemand mij daarbij helpen? thanks

XTC kan je ook laten testen.
Vind het niet zo'n domme vraag

Ok voor een nieuwkomer is het geen domme vraag.
Voor de mensen die er al wat langer zich mee bezighouden wel:)

Infinity zei:
Ok voor een nieuwkomer is het geen domme vraag.
Voor de mensen die er al wat langer zich mee bezighouden wel:)
jup idd
na ze zullen het vast wel ergens voor je willen testen alleen lijkt me dat niet echt rendabel:D zorg gewoon dat je een betrouwbare dealer hebt:cool:

Nee bro er zijn geen instellingen waar jij je gear zo maar even kan laten testen.
Zoals Mr-swordfisch al zei zal je het moeten doen met een betrouwbare dealer

In NL kan je het niet zomaar laten testen .

In de USA zijn wel labs die dat doen, kost $100,- per test.

Ik heb nog een city trip naar NY te goed van men ouders :)

Helaas is het Boumanhuis in Amsterdam ermee gestopt :(

Kenjie zei:
Mjah ga me er eerlijk gezegt niet echt aan wagen ! het werkt want ik weeg meer dan 2 maand terug ;)

Die link was ook voor de topicstarter. Als je een betrouwbare bron hebt is het inderdaad ook niet nodig en een beetje zonde van je geld.

axestream zei:
Die link was ook voor de topicstarter. Als je een betrouwbare bron hebt is het inderdaad ook niet nodig en een beetje zonde van je geld.
dubbel lol:D en geen betrouwbare bron blijf dan maar dan die spulle af voordat je t weet zit je zonnebloemolie te injecteren

Mr_swordfish zei:
dubbel lol:D en geen betrouwbare bron blijf dan maar dan die spulle af voordat je t weet zit je zonnebloemolie te injecteren
nee zo erg zijn de fakers niet, ze doen er een beetje anavar of dergelijke dingens in dat je toch een beetje iets voelt :D :D :D :D

Als je dan toch je spullen laat testen, laat dan meteen een hoop testen.
Van één vial van één batch krijg je niet veel hoogte.

Dus neem er dan meteen een stuk of -tig af bij je supplier anders is je test voor niks geweest :D

Ik heb weleens een lab opgebeld in Nederland en die zeiden dat ze het alleen kunnen doen als ze van het hormoon een verificatie-stof hebben en die hadden ze niet. Ze hadden dus geen Metheolone voorradig ofzo, om dat te spiegelen aan mijn vials. Met andere woorden: Zet 't maar uit je hoofd.

Terug
Naar boven