Fitness Seller

Waar vloermatten kopen?

sormano

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m75
Massa
63kg
Heey,

Ik gebruik momenteel 'rubberringmatten' als ondersteun voor mijn gewichten zodat het niet zo'n lawaai maakt op de vloer (en ter bescherming).
Deze had ik toevallig bij een aankoop erbij gekregen, maar ik wil er wat meer hebben.

Weet iemand waar ik deze cheap kan krijgen? bij gamma hadden ze wel grote voor +- 10,- per stuk maar ik zoek 60x40.
Ergens in een ander topic hadden ze het over 2,50-3,00 per stuk...

rubberringmat.gif

Grtzz
Sormano

Ff abbo, zoek namelijk hetzelfde :p

Steff, train je nu eigenlijk thuis of in een gym? :p
Goede armen en schouders heb je btw ;)

Beide :D Doorheen het schooljaar in een gym. Rede daarvoor is dat ik op kot zit :). In de weekends en in de vakanties train ik thuis. Ben ook net verhuisd naar een loft. Leuk extra'tje dat bij de nieuwe woning zit, is een kamertje van 5 op 5 in de ondergrondse parkeergarage die onder het complex (aldi, blokker, kruidvat.. in Hamont) gelegen is :p En die garage is verschrikkelijk groot (wat ik niet snap, want hij is enkel toegankelijk voor de bewoners, niet voor het volk dat naar de aldi en dergelijke gaat) en geeft dus veel echo.. Ben daarom aan het kijken voor iets wat het geluid een beetje dempt ;).

En dankje :D!

goedkoop kun je ze volgens mij niet vinden als je echt goeie wilt... ik heb ze van fitness seller maar dat is echt minimaal

• Topic Starter Topic Starter
nja rubber is rubber toch"??

gaat ook niet erom dat het het beste en meest geluiddempende materiaal is... de gene die ik nu heb werken goed, alleen met DL met veel gewicht zou ik wel wat meer bescherming willen...

Terug
Naar boven