Voor het gedoe met de grondwet waren de Marokkanen zowat dagelijks in het nieuws, ook hier op het forum. Maar tijdens en na de verkiezingen heb ik er niets meer van/over gehoord. Waar zijn ze gebleven??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inVorm zei:Nou niet ineens doen of t lieverdjes zijn, een stigma krijg je niet zomaar!
jay_c zei:De media vind het niet interessant genoeg meer
maareh dit is wel effe me 200ste post![]()
(de 200ste zinloze post van mij whaha)

Idd, stom gelul dat Nederlanders of de media het zouden opblazen. Ga maar eens in de grote steden wandelen, parkeer je auto met autoradio eens ergens daar. Er is nog NIETS veranderd, het is niet omdat men er niet meer over praat (omdat er belangrijkere dingen zijn dan een stel apen die de samenleving voor de rest verkloten) dat het er niet meer is. Is een beetje de typische linkse 'ik steek me kop in het zand" houding.inVorm zei:Nou niet ineens doen of t lieverdjes zijn, een stigma krijg je niet zomaar!
Nee de media heeft nu een belangrijker onderwerp, dat is heel iets anders jongen. Trouwens de Europese grondwet hangt wel erg samen met het beleid rond allochtonen in de EU en NL. Maar ja zover dacht je zeker niet na. Dat jij blijft negeren dat er en probleem is tussen vele Marokkanen dat is jouw probleem. Maar schuif dit niet af op "mediageilheid" of "tijdelijk populisme op DBB", waar rook is , is vuur. En dat volkje zal nooit veranderen zolang mensen als jij het in de doofpot steken en doen of er niets aan de hand is.boogie zei:de media vindt het niet interessant meer, dus dbb blijkbaar ook niet.
geeft mss wel het niveau aan van de gemiddelde marokkanen thread.