MuscleMeat

Waar zijn de Marokkanen gebleven??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brutez

Huge Freak
Waardering
54
Voor het gedoe met de grondwet waren de Marokkanen zowat dagelijks in het nieuws, ook hier op het forum. Maar tijdens en na de verkiezingen heb ik er niets meer van/over gehoord. Waar zijn ze gebleven??

Agent%20schiet%20Marokkaan%20dood-450.gif

Man Mountain is de enige goede marokkaan.

• Topic Starter Topic Starter
Dát is nou echt discriminatie..

Klopt ja - de media bepaald waar over gelult wordt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou niet ineens doen of t lieverdjes zijn, een stigma krijg je niet zomaar!

Ik voel dat dit een laaaaaaaaaaaang topic word!

man wat BAAL ik ervan

Citaat:
Origineel gepost door inVorm

Discriminatie!!

Dat je zulke dingen niet kan zeggen, als ik bijvoorbeeld zeg tegen een vriend(als hij helemaal bruin van de modder is na een stevige voetbal training in een natte herfstmaand) ''je ziet eruit als een turk' dan is het meteen 'Ja discriminatie etc'

WAAROM? Het is toch gewoon een feit, mensen vatten het woord 'turk of marrokaan''meteen op als een scheldwoord, dat snap ik dus totaal niet. het is toch een feit dat die mensen over het algemeen wat donkerder qua huidskleur zijn, en dat ze uit Marokko of Turkije komen

Maargoed zo is het dus eenmaal in NL

Zijn ze dood ???

j/k hé M-M, voor je achter me aankomt met je dikke lul :scared:

:D heeft dit topic nut of is t gewoon gaar?:D

Alles heeft nut in het leven als je er maar achter staat :D.

Die zijn bezig onze zussen te pimpen op msn! :eek:

ja valt me ook op minder topics over de 'slechte marrocs'

ze zullen zich mss bekeerd hebben :rolleyes:

De media vind het niet interessant genoeg meer :)
maareh dit is wel effe me 200ste post:P

(de 200ste zinloze post van mij whaha:P)

de media vindt het niet interessant meer, dus dbb blijkbaar ook niet.
geeft mss wel het niveau aan van de gemiddelde marokkanen thread.

inVorm zei:
Idd, stom gelul dat Nederlanders of de media het zouden opblazen. Ga maar eens in de grote steden wandelen, parkeer je auto met autoradio eens ergens daar. Er is nog NIETS veranderd, het is niet omdat men er niet meer over praat (omdat er belangrijkere dingen zijn dan een stel apen die de samenleving voor de rest verkloten) dat het er niet meer is. Is een beetje de typische linkse 'ik steek me kop in het zand" houding.
En voor degenen die "discriminatie" roepen, zoek eerst eens op wat dat woord inhoud, ipv het om de haverklap te staan roepen.

boogie zei:
de media vindt het niet interessant meer, dus dbb blijkbaar ook niet.
geeft mss wel het niveau aan van de gemiddelde marokkanen thread.
Nee de media heeft nu een belangrijker onderwerp, dat is heel iets anders jongen. Trouwens de Europese grondwet hangt wel erg samen met het beleid rond allochtonen in de EU en NL. Maar ja zover dacht je zeker niet na. Dat jij blijft negeren dat er en probleem is tussen vele Marokkanen dat is jouw probleem. Maar schuif dit niet af op "mediageilheid" of "tijdelijk populisme op DBB", waar rook is , is vuur. En dat volkje zal nooit veranderen zolang mensen als jij het in de doofpot steken en doen of er niets aan de hand is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven