AndroidHealthClinic

waarde

emuuuh

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
waarde van dit systeem?

ik heb op 05-07-2006 het volgende systeem gekocht, en dit wil ik binnenkort verkopen, maar ik weet niet wat ik er voor kan vragen.
dit systeem is het (custum build):
case: AOpen H500C, BT, ATX, black.
moederboard: asus a8n sli deluxe
processor:AMD Athlon 64 3700+
geheugen: 2x corsair 512MB
HD: maxtor 160GB diamond max
optische drives: asus dvd brander
asus dvd lezer.
videokaart: asus en7600GT/2DHT, 256MB.

dit alles heeft mij toen 1000 euro gekost, wat kan ik er nu nog voor krijgen?

Laatst bewerkt:
500€ tops, incl monitor

• Topic Starter Topic Starter
ik denk niet dat ik de monitor erbij wegdoe, maar als ik dat doe is dat een splinternieuwe, nog in de doos zittende asus 22"monitor..
dit omdat mijn huidige een dooie pixel heeft, en ik een jaar dooie pixel garantie heb, en hem nog om moet ruilen:P

Ik heb geen idee wat zo'n kast/videokaart waard is, maar de meeste onderdelen in de kast kun je relatief goedkoop krijgen. (en dan ook nog betere hardware)

250 GB HDD -> 49
X2 4200+ -> 57
1 GB geheugen -> 25

Bovenstaande is bij elkaar een goede 125 euro. Dan moet de overige hardware van bijna 2 jaar oud nog zo'n 375 euro opbrengen. Lijkt me een beetje veel. (videokaart staat op marktplaats al voor 40 euro)

250euro gok ik, zeker geen 500 euro zoals dimi zegt, voor 500 euro heb je tegenwoordig al een quadcore processor met weliswaar een iets slechtere videokaart maar met 6 keer grotere harde schijf en 3/2gb geheugen.

ik zeg dan ook 500 tops incl monitor..
er zijn altijd noobs, tuurlijk kan je alles apart aan een veel goedkopere prijs kopen, maar niet iedereen kan een pc ineen steken

had het over door winkel samengestelde pc's.
btw heeft de TS de monitor uit de startpost verwijderd.

Ik zou er niet meer dan 250 eu voor geven, het nadeel is als je het koopt als het net uit is je de hoofdprijs betaald maar na een jaar of 2 is het geen ruk meer waard.

Terug
Naar boven