Fitness Seller

Waarmee zijn jullie begonnen

lorenzo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Het is meer een vraag voor de wat oudere gebruikers.Ik zelf ben begonnen met stromba 4 weken lang opbouwend tot 40mg en afbouwend.Daarna eigenlijk hetzelfde met dboll.Toen kwamen de injec kuurtje,deca only 8weken lang gevolgt door de test kuurtje van 8weken lang.Pas veel later begon ik met combinaties zoals deca test of deca dboll of deca stromba.De deca lag nooit hooger dan 200mg per week en test nooit hooger dan 200 250(sust).Achteraf gezien ben ik blij dat mij leveransier(oud kapioen powerlifter)dit geadviseert heeft hoewel op en afbouwen achterhaalt is.Persoonlijk groeide ik goed op deze kuurtjes(bestond toen der teit alleen door originele spullen.Underground labs had je toen niet.Op dit moment valt het me op dat beginners vrij hoog beginnen met kuuren,vandaar mijn vraagstelling.

Je haalt een mooi punt aan.. tegenwoordig geld bijna hoe meer hoe beter...

Zelf ben ik gelijk aan de injects gegaan. 200mg test cyp. 250mg deca en 30mg winstrol dit voor 8 weken.

Maar ken genoeg mensen die op weinig echt goed gaan. Zeker als je nog 'maagdelijk' bent.

ik merk nu al dat ik aardige weerstand voor a.s. begin op te bouwen. Wil ik aardig knallen moet ik zo aan de 1,5-2gr a.s. per week zitten.

ik ben begonnen met dboll op en af bouwen..:o

Winny! Ik vind dat je het zo rustig mogelijk op moet bouwen omdat je altijd nog hoger kan! Je moet niet in 1 keer teveel willen! Dat kan avenrechts werken!

ik merk nu al dat ik aardige weerstand voor a.s. begin op te bouwen. Wil ik aardig knallen moet ik zo aan de 1,5-2gr a.s. per week zitten.

Ik vind dit altijd een beetje dubieus wanneer dit gezegd wordt.
Ten 1e vraag ik me af hoe een lichaam 'weerstand' zou opbouwen tegen AS en ten 2e: hoe meer je lichaam boven je natuurlijke grens geraakt hoe minder progressie je zult maken met welke kuur dan ook, of het is zo dat je met de lage doseringen helemaal geen resultaten meer boekt ?

ik ben begonnen met deca en susta 10 weken 250 mg deca per week, 500 mg susta per week

eerste kuur stromba
2de kuur deca primo stromba masteron nakuur pregnyl(1 product per week en 1 ampul maar)
de ouwe tijd dus ownee zat ook nog een keer diana en clenbuterol tussen

Laatst bewerkt:
Ik vind dit altijd een beetje dubieus wanneer dit gezegd wordt.
Ten 1e vraag ik me af hoe een lichaam 'weerstand' zou opbouwen tegen AS en ten 2e: hoe meer je lichaam boven je natuurlijke grens geraakt hoe minder progressie je zult maken met welke kuur dan ook, of het is zo dat je met de lage doseringen helemaal geen resultaten meer boekt ?

dubieus??? maargoed.. Ik reageer nu dus niet meer op doseringen waar ik in het verleden goed op ging. Ook de bijwerkingen.. gevoelige tepels, acne, stemming etc.

Ik hoor dan niet bij de 'oudere' :rolleyes:, maar toch geef ik een mening wel..
Dbol @ 20mg + Winny @ 20mg voor 50dagen (7 weken).
Paar schone Kg's gepakt.
De 2e (laatste) kuur Sust + Deca, Sust op 500mg, de Deca op 200mg.
Paar Kg's gepakt, maar eerder gestopt vanwege medische redenen.

Mensen denken tegenwoordig wellicht vaker dat meer ook beter is, maar misschien heeft de leverancier hier ook gedeeltelijke invloed op.

voor mij was het 2 testex van leo per week voor 6weken, dan franse theramex en een pot thaise d-bol (maar toen groeide ik nog op alles, nu heb ik een gr test nodig + al de rest om nog maar een paar kilo te kunnen pakken)

ik ben begonnen met een vitamine c pilletje.
Nu slikken we
Omega 3
Q10
Multi vitamine
creatine
vitalis
Balobab (iets voor het geheugen ben de naam ff kwijt)

en ik ga als een trein...

mijn 1ste kuur zag er als volgt uit:
gedurende 6 weken:
30 mg dbol per dag
250 mg test e per week

en in tegenstelling wat ik bij sommigen soms lees is op- en afbouwen zeker niet achterhaald of overbodig.
zeker met zoiets als dbol. niet dat je daar altijd direct het negatieve effect
daarvan kan voelen, maar plots stoppen met anabolica kan ondermeer
tot een nierblockage leiden en dit op zich kan leiden tot hartritmestoornissen en een plots sterk verhoogde bloeddruk. de kans op een eventuele hartaanval
is dan wel heel reeel.
ik heb die info enkele maanden geleden van mijn huisdokter gekregen and I always do what the doctor tells ;)

mijn 1ste kuur zag er als volgt uit:
gedurende 6 weken:
30 mg dianabol per dag
250 mg test e per week

en in tegenstelling wat ik bij sommigen soms lees is op- en afbouwen zeker niet achterhaald of overbodig.
zeker met zoiets als dianabol. niet dat je daar altijd direct het negatieve effect
daarvan kan voelen, maar plots stoppen met anabolica kan ondermeer
tot een nierblockage leiden en dit op zich kan leiden tot hartritmestoornissen en een plots sterk verhoogde bloeddruk. de kans op een eventuele hartaanval
is dan wel heel reeel.
ik heb die info enkele maanden geleden van mijn huisdokter gekregen and I always do what the doctor tells ;)

De huisartsen van vandaag weten bijna niets van hormonen, ze roepen maar iets dat ze ooit gehoord hebben, echte studie's betreft AAS lezen ze niet imo.

Winny only op en afbouw!!!! Gevolgd door een dianabol only op en afbouw en daarna kwamen de injects...

Ik ben begonnen met dianabol 40mg per dag , 11 kilo massa gehaald en is blijven zitten :D

3g test eod... dit topic is al zooooooooooovaak voorbij gekomen pff

10.5gram zelfs.. :eek:

Terug
Naar boven