MuscleMeat

Waarom kom ik geen vet aan?

Karon

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Ik weet dat je onderhoud omhoog gaat als je meer spiermassa hebt maar ben met mijn 1e kuur van 85 naar 98 gegaan en ben echt niks kwijtgeraakt terwijl ik nu al een maand klaar ben met nakuren, heb ook al mijn kracht nog. Wat ik nu zo raar vind is dat ik nog steeds ver boven onderhoud eet (4.3k terwijl mijn onderhoud iets van 3500 is) terwijl ik al 2 maanden niet meer on ben. Zou ik dan niet in vet aankomen? of tenminste meer moeten wegen dan 98? Lijkt me sterk dat mijn onderhoud nu 4300 kcal is (1,90 @ 98kg @ 12%)

Snelle metabolisme? Je dagelijks verbruik is waarschijnlijk hoger dan jij denkt.

is logisch dat je alles vasthoud door kuren met 85 kilo bij 1.90m. Het gaat pas lastig worden als je tegen je natural bereikbare grens aan zit.

Ik weet dat je onderhoud omhoog gaat als je meer spiermassa hebt maar ben met mijn 1e kuur van 85 naar 98 gegaan en ben echt niks kwijtgeraakt terwijl ik nu al een maand klaar ben met nakuren, heb ook al mijn kracht nog. Wat ik nu zo raar vind is dat ik nog steeds ver boven onderhoud eet (4.3k terwijl mijn onderhoud iets van 3500 is) terwijl ik al 2 maanden niet meer on ben. Zou ik dan niet in vet aankomen? of tenminste meer moeten wegen dan 98? Lijkt me sterk dat mijn onderhoud nu 4300 kcal is (1,90 @ 98kg @ 12%)

Prijs je gelukkig.

Had ik dat maar..

Een goed geslaagde kuur dus maak je geen zorgen dat je niets verliest en geen vet aankomt,zoals al werd vermeld gaat stukje moeilijker wanneer je boven je natuurlijk behaalbare grens komt

Wie had dat gedacht iemand in de aas sectie die zich afvraagt waarom hij geen vet krijgt en massa verliest haha.

Wie had dat gedacht iemand in de aas sectie die zich afvraagt waarom hij geen vet krijgt en massa verliest haha.
Edit: Hij klaagt omdat hij geen massa verloren is en zijn nakuur er al opzit, alleen goed nieuws en is een beetje bezorgd omdat het allemaal smooth verloopt :rolleyes:

welke kuur heb je gedaan jongen

Tel je zegeningen, zou ik zeggen. ;)

Terug
Naar boven